איזה "חומרים" חייבים להיות לכם באתר?

חומרים לאתר


אם אתם בונים כעת אתר תדמית או חנות אינטרנטית, אתם בטח יודעים שהתוכן הוא המלך. אבל איזה תכנים אתם חייבים שיהיה לכם באתר. סקרנו לפניכם את כל החומרים שנמצאים בכל אתר אינטרנט סטנדרטי.

דף הבית

זהו העמוד הראשי והמרכזי שהגולשים יגיעו אליו וחשוב לשים לב לתוכן המופיע בו. אין להעמיס כאן תוכן יתר על המידה, לדוגמא בחרו תקצירים לגבי השירותים של העסק שיובילו את הגולשים פנימה אל תוך האתר.

דף אודות

דף האודות אמור לספק לגולשים מידע אמין על העסק. בעמוד זה נוכל לכתוב ולענות על שאלות כמו מי אנחנו, למה הקמנו את העסק, כמה זמן אנו פועלים, מהם היתרונות של העסק, מה הייחודיות של העסק ועוד.
חשוב מאד! למרות שדף האודות עוסק לכאורה רק בעסק ובבעליו, יש לכתוב בצורה שפונה קודם כל לצרכי הגולשים ורק אחר כך על העסק ומוצריו. לכן אם למשל אנחנו חברת שיפוצים, לא נכתוב "חברת XXX הוקמה בתל אביב בשנת 1986 על ידי…", תוכן זה משעמם את הגולשים ולא מדבר אליהם. אנו נדבר על ההיבטים החשובים ללקוח שאותם אנו נותנים, כמו למשל "עמידה בלוח זמנים" "עבודה נקיה" וכו'.

דף השירותים

עמוד מידע לגבי השירותים שהעסק נותן ללקוחות. רצוי לכתוב על כל שירות בעמוד נפרד ולהרחיב בהסבר על כל סוג שירות, ייחודיות ויתרונות השרות. ניתן גם לשלב מחירון אם אתם רוצים שהמחירים שלכם יהיו נגישים באתר לכל גולש.

דף שאלות נפוצות

עמוד שאלות ותשובות מעביר מידע רב בידידותיות דרך מענה על שאלות נפוצות. חישבו על הלקוחות והמתעניינים שלכם מה הם שואלים אתכם כשהם מתקשרים אליכם ופשוט רשמו לעצמכם את השאלות. כעת כל שנותר לכם הוא לכתוב את התשובה שלכם בצורה שיווקית ומניעה לפעולה.

צור קשר

בעמוד זה יופיעו פרטי יצירת קשר עמכם, למשל הטלפון שלכם, מספר פקס, דואר אלקטרוני. אם העסק שלכם נותן שירות במקום פיזי, הוסיפו כתובת מלאה של העסק והטמיעו מפת הגעה לעסק.

בלוג

מעבר להשפעה של מאמרים על קידום במנועי חיפוש הם מסייעים מאד למתג אותך כאוטוריטה מקצועית וכמומחה שמכיר את תחום העיסוק שלו היטב. תוכלו להיעזר במדריך לכתיבת פוסט שיווקי ומוצלח.

אם בחרתם להקים בלוג באתר, אל תעלו אותו לאוויר ללא תוכן, אלא הכינו לכם כמה מאמרים שיהיו מוכנים עוד לפני השקת האתר.

תיק עבודות

בעמוד זה תציגו לגולשים תיק עבודות / סיפורי הצלחה. ניתן גם לבקש עדויות מלקוחות מרוצים ולהציג אותם באתר.

מוצרים בחנות

אם האתר שלכם הוא חנות וירטואלית אל תזלזלו בתכנים שמופיעים בקטלוג המוצרים שלכם. וודאו שלגולש ברור מה בדיוק אתם מוכרים, לצורך כך תצטרכו להעלות רשימת מוצרים בחלוקה לקטגוריות (לפי גודל / צבע / סוג וכדומה), תמונות של כל מוצר, הסבר ותיאור על כל מוצר, זמני אספקה, מחיר ובנוסף גם את העלויות המשניות כמו דמי משלוח, התקנה וכדומה.

תמונות

בראש ובראשונה יש להכין כמובן את הלוגו של העסק שלכם (אם אין לכם עדיין לוגו מוכן) שמתוכו ניקח גם את הצבעים המועדפים לאתר.

בנוסף שלבו באתר תמונות של העסק, תמונות של העובדים בעסק, תמונות המאפיינות את הקטגוריה / השירות, תמונות לפוסטים, תעודות הכשרה / הוקרה, מכתבי תודה ועוד. זכרו שתמונה אחת שווה (לפחות) אלף מילים!
כאן תוכלו למצוא מבחר אתרי תמונות להורדה חינם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.