דף עסקי בפייסבוק או אתר תדמית

מדי פעם פונים אלי לקוחות ואומרים יש לי דף עסקי בפייסבוק, כל הלקוחות שלי נמצאים שם, אז למה להשקיע בבניית אתר. השאלה הזאת היא מצוינת ולכן בפוסט זה אשתדל לענות עליה ולהראות למי כדאי לבנות אתר תדמית.

1. ערוצים נוספים להבאת לקוחות:

בעל עסק שטוען שכל הלקוחות שלו מגיעים מפייסבוק, סביר להניח שזה המקום היחיד באינטרנט שהעסק פועל בו ולכן כל הלקוחות שמגיעים מהאינטרנט יגיעו משם. השקעה בבניית אתר, רשימת תפוצה גדולה ועוד תביא לגיוון הערוצים שמהם יבואו הלקוחות שלכם. פתאום תגלו שגולשים מגיעים אליכם מגוגל, מהדיוור שלכם והם גם קונים ישירות מהאתר שלכם.

ולא, אני לא אומר לכם שתוותרו על הדף העסקי, אלא תגוונו ותוסיפו ערוצים נוספים להבאת לקוחות. חשוב גם מאד לראות למי אתם פונים. כך למשל אם קהל היעד שלכם הם אנשים מבוגרים, יכול מאד להיות שלא כדאי לכם בכלל להשקיע בפייסבוק כי הם כמעט לא נמצאים שם.

2. התאמה לקהל היעד:

הדף העסקי בפייסבוק זה בסך הכל פלטפורמה תבניתית להכנסת תוכן, לעומת אתר אינטרנט שבו אתם שולטים על הנראות והוויזואליות שלו. גם הפונקציונאליות של דפים עסקיים בפייסבוק מאד מוגבלת. למשל אם אתם שוקלים לבנות חנות וירטואלית, פייסבוק תוכל רק להציג פריטים נבחרים, לעומת אתר מכירות שבו השמים הם הגבול וניתן לבנות ולהציג את כל מה שאתם מדמיינים וכנראה גם מעבר…

3. שליטה מלאה:

לכם כבעלי עסקים אסור להסתמך על מערכות שאין לכם שליטה מלאה עליהם. בשונה מאתר האינטרנט שהוא שייך לכם, בפייסבוק אין לכם שליטה ובמקרים מסוימים הם עשויים אפילו לסגור לכם את הדף.

4. סטטיסטיקות:

אמנם פייסבוק מספקת לנו מידע אנליטי על הדף העסקי, אבל אין מה להשוות אותו לרמה של גוגל אנליטיקס.

5. טרנד מתחלף:

פייסבוק כיום היא רשת חברתית פופולארית מאד, אבל אין לדעת מה יהיה הטרנד הבא, ולכן מומלץ לבנות מותג במרחב הוירטואלי בעזרת אתר פרטי משלכם.

6. מותג:

השקעה באתר תדמית מקצועי הופך אותך למותג, לעומת דף עסקי אותו כל נער יכול לבנות ב5 דקות של עבודה קלה.

לסיכום, לא אמרנו לכם לוותר על היתרונות שהפייסבוק נותן לכם, הרשתות החברתיות הם דרך מצוינת להבאת מאסה של גולשים ויחד עם אתר ממותג אין ספק שהם יאמינו במותג שלכם ויבחרו לקנות דוקא אצלכם.

רוצים אתר תדמית ממותג או דף עסקי בפייסבוק? אל תהססו לפנות אלינו.
אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.