ניתוח ואבחון אתר

בעלי עסקים רבים מתלוננים שהאתר שלהם לא עומד בציפיות שלהם ולא מביא להם לקוחות ולמרבה הצער אף אחד לא פונה אליהם מהאתר. הם שואלים "מה אני עושה לא נכון?". והאמת היא שאין לזה תשובה אחת ברורה, אלא צריך לבחון כל מקרה לגופו ולנסות להבין מה הבעיות שמונעות מהגולש לעשות את הפעולה שאנו מייחלים לה וכמובן כיצד ניתן לפתור אותם.

בפוסט זה נסקור לכם 5 שגיאות נפוצות שמונעות מהאתר שלך למכור. (ובסוף מחכה גם לכם גם הפתעה, אז מומלץ לקרוא את הפוסט עד סופו…)

1. טקסט שיווקי:

אתם חייבים להימנע ממלל מיותר במיוחד בדף הבית. גולש שנכנס לאתר שלכם מסתכל בו מספר שניות בלבד לכן צריך שהמסר יהיה חד וברור: מה אתה עושה? ומה מיוחד אצלך לעומת המתחרים שלך? צריך להבין שגולש רוצה לקרוא משפטים פשוטים וקליטים לכן צריך לעבוד על הניסוח ולכתוב בצורה ברורה ומשכנעת.

2. מי אתה?

אנשים קונים מאנשים! עיזרו לגולשים להכיר אתכם וכך לבנות אמון עמוק יותר מה שכמובן ישפיע על המשך ההתקשרות שלנו איתו בעתיד.

3. אין פרטי התקשרות באתר

האם לגולש ברור כיצד ניתן למצוא ולהשיג אתכם? אל תסתפקו בטופס צור קשר, תדאגו לכך שלצד הטופס יופיע גם הפרטים שלכם כמו טלפון, נייד ודואר אלקטרוני.

נתקלתי בלא מעט אתרים שפרטי התקשרות נמצאים רק בעמוד הצור קשר, וחבל. הטלפון צריך להיות נגיש בכל עמודי האתר, לכן ההמלצה היא שהוא יהיה גדול מספיק ובמקום בולט!

4. האתר מקצועי?

איך אתם נראים בעיני הגולשים באתר שלכם? האם האתר שלכם הוא מקצועי וממותג? אם האתר שלך לא כזה, תחשוב האם אתה היית קונה שירות מאדם עם חליפה מרוטה וקרועה. התשובה ברורה, לא?! אתה פשוט חייב להיות ולהיראות מקצוען, רק כך הגולשים ירצו להפוך ללקוחות שלכם.

5. פרסום האתר:

גם אם בנית אתר מרהיב ויפהפה, אם לא נכנסו גולשים לאתר שלך, בטוח שהוא לא יספק לך את מה שרצית. לפני שאתה מפרסם את האתר חשוב שתבדוק מי קהל היעד שלי והיכן הוא נמצא ולהשתדל להתמקד בו ולא להתפזר לקהלים נוספים.

בפוסט זה הראינו לכם 5 בעיות שכיחות באתרים. אם גם אתם רוצים להשיג תוצאות אופטימליות מהאתר שלכם, אנו מציעים לכם בדיקת אבחון לאתר שלך שבו נבדוק עד כמה האתר שלכם אכן עושה את מה שהתכוונתם שיעשה.

מה זה אבחון אתר?

אבחון אתר הוא הליך הכרחי כדי לבחון מחדש עד כמה האתר שלך אכן עושה את מה שהתכוונת שיעשה.

ביצוע אבחון לאתר שלך יגלה את כל הבעיות הטכניות ואת כל בעיות התשתית באתר שלך. מבלי להיכנס למה שהובטח לך בעת בניית האתר, צריך שמישהו חיצוני יסתכל, יבחן ויזהה את כל הזדמנויות שהוחמצו ויתן לך המלצות חיוניות לזינוק האתר שלך ברשת.

לכשיפתרו כל הבעיות הטכניות באתר ויהיה קל ונוח לגוגל לסרוק את כל דפי האתר, יהיו לך יותר הזדמנויות כי גוגל "מבין" יותר טוב את האתר שלך ולכן יוכל להציג את דפיו ביותר שאילתות חיפוש. המשמעות היא שתקבל יותר תנועה מגוגל.

אבחון אתר יזהה את כל ההזדמנויות שאולי הוחמצו, הזדמנויות ששוות לך הרבה מאוד כסף.

בעזרתנו התנועה לאתר שלך תגדל ותקבל הרבה יותר פניות מהאתר שלך.

אם גם אתם רוצים להזניק את האתר שלך ולהשיג תוצאות איכותיות, צרו עמנו קשר עוד היום, כדי לפתור את כל הכשלים באתר ותקבלו הרבה יותר לקוחות מרוצים. בהצלחה!
אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.