איך להגדיל את רשימת התפוצה

איך להגדיל את רשימת התפוצה

רשימת דיוור עשויה להיות אחד מהכלים השיווקיים היעילים ביותר בעסק והצלחתה תלויה בגודל הרשימה ובאיכותה. הלידים שמגיעים ממנה נחשבים לאיכותיים ובעלי סיכויי המרה גבוהים שכן מדובר בגולשים שמעוניינים לקבל ממך תכנים ועדכונים ולכן יש סיכוי רב שהם ירצו גם לקנות ממך.

למרות היתרונות לשיווק באמצעות רשימות תפוצה, די קשה להתחיל ליצור את הגרעין הראשוני של הנרשמים, במיוחד כשמדובר באתר חדש שעדיין לא מוכר.
אז איך נגדיל את רשימת התפוצה?

תנו לגולשים מתנות

גולשים אוהבים לקבל מתנות בחינם, זה יכול להיות ספר אלקטרוני עם טיפים, סדרת סרטוני הדרכה או קופון הנחה רק למי שקורא את המייל. תנו להם את זה!

זה מורכב להצטרף לרשימה?

הקפידו שיהיה לגולשים קל ופשוט להצטרף לרשימה שלכם. הציבו את הטופס להצטרפות לרשימת התפוצה במקום בולט וברור. זה יכול להיות בתחתית כל פוסט, בחלון קופץ וכדומה.

חתימה במייל

אם אתם ממילא שולחים כמויות של מיילים לשיתופי פעולה, הצעות מחיר וכדומה, למה שלא תנצלו את זה להגדלת הרשימה שלכם, כל שעליכם לעשות זה להוסיף בחתימת המייל קישור לטופס הרשמה לרשימת התפוצה.

שיתופי פעולה עם בעלי רשימות אחרות

אף אחד לא רוצה שיעבירו את המייל שלו לצד ג' בלי אישורו וזה גם מנוגד לחוק, אבל בהחלט אפשר לשכנע את הגולשים להירשם לרשימות אחרות בעצמם. ואם מדובר בערך גבוה שהם יקבלו באותה רשימה הם עוד גם יודו לכם על כך.

כנסים אינטרנטיים

דרך נוספת של שיתופי פעולה עם קולגות היא באמצעות הפקת / השתתפות בכנס אינטרנטי. בכנס ישנם הרצאות מכמה מרצים כאשר בהרשמה לכנס הגולש מאשר לקבל מיילים מכל מרצי הכנס. כך כל מרצה מדוור ומשווק לרשימה שלו וכולם נהנים מהשלל…

כמה שדות למלאות?

הסבלנות של הגולשים למלאות טפסים פחותה ביותר, לכן בבקשה אל תעמידו אותם במבחן הסבלנות. גם אם רק חלק מהשדות הם שדות חובה, עדיין זה נראה לגולשים כטופס שלוקח יותר זמן למלא אותו ולכן הם צפויים לוותר מראש ולא למלא אותו.
גם אם נורא חשוב לכם לדעת את אזור המגורים/ תעודת הזהות/ מידת הנעליים וכו', בשלב זה מומלץ לבקש למלאות טופס המכיל שני שדות בלבד: שם וכתובת מייל. אפשר לבקש למלאות גם רק את המייל, אבל אז לא תוכלו לכתוב הודעות אישיות עם שם הגולש.

תעמדו בציפיות ובמטרת ההצטרפות

אנשים רוצים לדעת שהם הולכים לקבל מכם מיילים בנושא שהם מתעניינים בו ולא מעבר לזה. תנו לגולשים את התוכן שהם רוצים לקבל ואל תחרגו מזה, אחרת זה סתם יעצבן והם יעזבו את הרשימה שלכם.

ואם עדיין אין לכם מערכת דיוור או שאולי אתם רוצים לחסוך עד מאות שקלים בחודש, אתם מוזמנים לבקר בפוסט על השוואת מערכות דיוור לרשימת תפוצה ולבחור את המערכת שהכי מתאימה לכם (מחכים לכם בפנים קופונים שווים, אז שווה להיכנס).

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.