איך לפתוח את האתר בכל החברות של סינון אתרים

סינון אתרים

השקענו בעיצוב ובניית אתר אינטרנט לעסק ואנחנו רוצים שהגולשים יכנסו לאתר ויבצעו רכישות או יקבלו מידע עלינו. וכאן פתאום עלול לצוץ בעיה. יש מצב שלא מעט גולשים עם "אינטרנט כשר" לא יוכלו לגלוש באתר שלכם כי הוא פשוט ייחסם.

אם אתם רוצים לפנות לקהל דתי או חרדי כזה שמשתמש באינטרנט מסונן, יהיה עליכם לדאוג לכך שהאתר שלכם יהיה מותאם ופתוח לכל החברות והחסימות הקיימות היום.

חסימת תכנים – מה זה חוסם?

ה"אינטרנט הכשר" חוסם גלישה בתכנים "לא ראויים". כאשר ישנם רמות שונות של חסימה, מהרמה השמורה וההרמטית ביותר בה ניתן רק להשתמש בדוא"ל ועד הרמה הפתוחה ביותר שבה יחסם רק תכנים פורנוגרפיים ואלימות.

המלצות כלליות כדי שהאתר יפתח

לפני הכל חשוב להבהיר, בגלל שאין חברת סינון אחת בארץ ומדובר בחברות שונות ולכל חברה יש רמות שונות וגם הטכנולוגיה עשויה להשתנות, לכן נתנו כאן המלצות כלליות בלבד.

תוכן נקי

לפני הכל נקפיד על תוכן נקי וכזה שמותאם לקהל היעד שלנו (אנשים שמעוניינים לצרוך תוכן כשר). אמנם בדרך כלל אתר עסקי לא אמור להכיל טקסט ותמונות בעייתיות, אבל אם בכל זאת יש כאלו מומלץ להסיר אותם כדי שהאתר שלכם לא יחסם על ידי הסינון.

דומיין בבעלותכם

זה אולי נשמע מצחיק אבל עדיין ישנם בעלי עסקים שנמנעים מלרכוש דומיין לעסק שלהם, אלו מקימים את האתר במערכות חינמיות כמו בwordpress.com. מלבד המיתוג והנראות של העסק והאתר שאין לו כתובת אינטרנטית (דומיין), הנה לכם עוד סיבה טובה לרכוש דומיין אם עדיין לא רכשתם: אתרים שנמצאים תחת סאב דומיין שיתופי סביר מאד שהם יהיו חסומים למשתמשים בעלי אינטרנט מסונן.

סינון סרטוני וידיאו מיוטיוב

באופן כללי ניתן לצפות בסרטוני יוטיוב אבל באופן מוגבל.  מומלץ לסדר את הסרטונים ביוטיוב לפלייליסטים ולבקש מחברת הסינון שתאשר את הפלייליסט.

איך פונים לחברות סינון התוכן?

גם אם האתר שלכם נקי ומותאם לגמרי, זה לא אומר שהאתר שלכם פתוח באופן אוטומטי לכל הסינונים, לכן מומלץ ליידע ולוודא בכל חברה בנפרד שהאתר שלכם אכן מופיע.

נכון שההודעה לחברות עלולה להיות קצת מתישה, ולא תמיד יש דרך מסודרת לבעלי אתרים איך להודיע על אתר חדש. לכן כדאי לבקש מחבר או מכר שיבדוק את האתר אם הוא פתוח, ובמידה והאתר חסום שהוא כלקוח יבקש מהם לפתוח את האתר לכלל לקוחות החברה.

כיום ישנם בארץ שלוש חברות סינון אתרים, תוכלו ליצור עמם קשר בעצמכם ובמידה ולא הצלחתם היעזרו בחבר שהוא גם לקוח שלהם כאמור.

פניה לסינון תוכן של אינטרנט רימון

אפשר לשלוח לאינטרנט רימון / אתרוג באמצעות הטופס כאן.

פניה לסינון תוכן של נתיב

נתיב היא חברה שפונה בעיקר למגזר החרדי, גם להם יש טופס להשארת פרטים.

פניה לסינון תוכן של נטפרי

בנטפרי הפניות על פתיחת אתרים וכדומה מתבצעת דרך מרכז הפניות המיועד ללקוחותיהם.

אני ממש מקווה שהמאמר עזר לכם כדי לדעת כיצד ולמי לפנות כדי שהאתר שלכם יפתח בכל הסינונים. במידה ויש לכם דרך קלה ומהירה יותר למי לפנות נשמח שתיידעו אותנו 🙂

אז מה היה לנו עד עכשיו?

2 תגובות

  1. אלהן
    נטפרי זה החברה היחידה שמותאמת לסינון **החרדי** ולכן שווה לפנות לשרות לקחות שלהם
    אפשר גם להתקשר יש להם טלפון ומרכז פניות לא דורש נקודות-כסף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.