איך עושים אפיון מדויק לאתר?

אפיון אתר אינטרנט

רוצים אתר שיזרים לכם המון פניות ולקוחות? אם כן, הדבר הראשון שאתם חייבים לעשות זה לשבת ולתכנן את האתר שתבנו וזה מה שישפיע בסופו של דבר על התוצאה הסופית של האתר שלכם. תכנון חובבני או לקוי יכולים להקשות על תהליך הבנייה ואף לפגום בתוצאה הסופית שלו מה שיהפוך את האתר שלכם לעוד אתר זניח ושולי באינטרנט שאף אחד לא יטרח להיכנס אליו.
לכן השקיעו את הזמן הדרוש לכם כדי לתכנן את האתר ורצוי בעזרת איש מקצוע. חשוב לזכור שאפיון נכון ומדויק לאתר יחסוך לכם המון זמן וכסף בכל התהליך, ככל שתהיו מדויקים יותר ותדעו בדיוק מה אתם רוצים באתר שלכם כך יהיה לכם קל ונוח יותר בהמשך.
כמובן שלכל אתר ועסק יש את הייחודיות והדגש שלו וממילא גם האפיון שלו יהיה שונה. אבל עדיין יש קו שמאחד את כולם ויש רשימת שאלות שאתם חייבים להתייחס אליהם בכל אפיון שתעשו וזה ממש לא משנה אם אתם מתכננים להקים אתר תדמית, קטלוג, מכירות או אתר אחר. 

הכירו את הלקוח הפוטנציאלי שלכם

חשוב מאד שנהיה ממוקדים ונגדיר בדיוק מי "הלקוח" הבא שלנו. זה יסייע לנו בבניה מותאמת לקהל היעד (ובהמשך גם בפרסום ולהגעה מדויקת לקהל היעד הממוקד שלנו). בדקו איך להתאים את מבנה האתר לקהל היעד בצורה הטובה ביותר.
ואם בכל זאת קהל היעד שלכם הוא מגוון מדי, תחשבו כיצד תוכלו להתמודד עם האתגר, אולי לחלק את האתר לאזורים שונים לכל קהל יעד.
זיכרו שמשתמשים שונים מחפשים דברים שונים, לכן תנסו להיכנס לראש של הלקוח הפוטנציאלי ולחשוב מה הוא מחפש, איך הוא מחפש את זה, מתי והיכן. איזה תנאי תשלום עדיפים ללקוח שלנו?  אתם יכולים להיעזר בלקוחות הקיימים שלכם, בסקרים וכדו'.

חלוקה נכונה של האתר

סדרו את האתר כך שהוא יהיה נוח לתפעול באמצעות בניה נכונה של הקטגוריות, על ידי סידור קטגוריות נוחות לתפעול והתמצאות אך בלי יותר מדי אפשרויות בחירה שמבלבלות את הגולש (הוא לא יודע במה לבחור).
גם בטפסים כמו בטופס צור קשר וכדו' אל תסרבלו את הגולש עם יותר מדי שדות, ככל שתוסיפו יותר שדות כך הסיכוי שהגולש ימלא וישלח את הטופס יורד פלאים. הדברים אמורים במיוחד באותם טפסים עם שדות חובה שמקשים ומאיימים על הגולש.
רצוי מאד לשמור על עקביות בצורה ובשפה הגרפית של האתר. הימנעו מלעשות עיצוב שונה לכל עמוד וכו', זה רק מבלבל את הגולשים.

תמיכה לאתר

לא כל הגולשים מסתדרים ברכישה באתר באותה מידה, יש כאלו שקונים בעצמם בלי שום בעיה ויש כאלו שקצת מתקשים. לטובת אלו האחרונים כדאי לחשוב על תמיכה אנושית לאתר, אם באמצעות פניה בצ'אט או בטלפון, כך תבטיחו שהגולש ימצא את מה שחיפש והוא ירכוש מכם.

ולסיום חשוב לזכור: כאשר האתר שלכם נראה מקצועי ומוקפד, הוא יוצר אמון במותג שלכם וגורם לגולשים לבחור דוקא בכם.

אנו מתמחים באפיון אתרים ובנייתם בהתאם לצרכים של כל עסק, השאירו את הפרטים בטופס כאן, ואנו נשמח לאפיין ביחד איתך את האתר כך שהוא יהפוך למותג מנצח!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.