האם אפשר לקדם לבד את האתר בגוגל?

קידום אתרים לקדם לבד את האתר

אם יש לכם אתר אינטרנט אתם בטוח מכירים את זה. בניתם אתר שנראה מושלם, פרסמתם אותו לכל החברים שלכם בפייסבוק, אבל מה עם גוגל? האתר פשוט לא נמצא שם. אז מה עושים?

אין ספק שעסקים רבים תלויים בגוגל, כאשר אתם נמצאים במיקומים גבוהים בביטויים הנכונים אתם פשוט תקבלו המון טלפונים ולידים ואם אתם לא מופיעים שם השארתם את כל הפניות למתחרים שלכם. אתם יכולים כמובן לפנות למקדם אתרים מקצועי שיקדם לכם את האתר, אבל לא לכל עסק יש תקציב לשלם אלפי שקלים בחודש, במיוחד שמדובר בתהליך שעשוי לארוך כמה חודשים (תלוי כמובן בתחרות בתחום שלכם).

אז אם אתם מעוניינים לקדם את האתר בעצמכם, זה בהחלט אפשרי ובמקרים מסוימים יש לזה אפילו יתרון – כי אתם מכירים הכי טוב את התחום והעסק שלכם וכך תוכלו ליצור תוכן איכותי ומקורי. כל מה שנדרש מכם זה סבלנות, התמדה ושמירה על הכללים.

אך רגע לפני שאתם רצים לקדם את האתר שלכם בואו ניישר קו ונבדוק האם והיכן האתר שלכם מופיע במנועי החיפוש. גם אם אינכם מוצאים את האתר שלכם בגוגל אל דאגה, זה תהליך שיכול לארוך מספר ימים

1. בידקו האם האתר אונדקס בגוגל

הדבר הראשון שנרצה לבדוק האם האתר בכלל מופיע ומאונדקס בגוגל. כדי לבדוק זאת חפשו בגוגל "site:" ואחר כך את שם האתר שלכם, למשל "netw.co.il" כך תוכלו לבדוק אלו עמודים מופיעים בגוגל.

בדקתם והאתר שלכם מופיע? נהדר. אם לא, תצטרכו לבדוק שאתם מאפשרים לגוגל לסרוק את האתר שלכם. אם אינכם בטוחים בכך, פנו למתכנת שבנה לכם את האתר.

2. באיזה מילות מפתח האתר מופיע

בשלב זה נרצה לבדוק באיזה ביטויים הגולשים ימצאו אותנו. נוכל לעשות זאת על ידי שנכתוב את המילה שעליה נרצה להיות מדורגים ונעבור עמוד אחר עמוד ונחפש את האתר שלנו… אבל זו כמובן דרך מאד מתישה, לכן תוכלו להיעזר במגוון כלים לבדיקת המיקום בגוגל. יש מגוון רחב של כלים כאלו, חלקם בחינם וחלקם בתשלום, פשוט תשתמשו בכלי שנוח ומתאים לכם.

טיפ! מומלץ לרשום בטבלה מסודרת את המיקום לכל מילת מפתח שתרצו לקדם כדי שבהמשך ניתן יהיה לעקוב אחר הנתונים ולראות את ההתקדמות.

זהו, בדקתם את האתר ווידאתם שהוא אינו חסום למנועי החיפוש, יכול להיות שמצאתם אותו תחת ביטוי או שניים. זה הזמן להפשיל שרוולים ולהתחיל לקדם את האתר שלכם בגוגל. בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.