היכן כדאי לפרסם את האתר

לרוב העסקים הקטנים יש תקציב פרסום די מוגבל. אין להם מספיק כסף להשקיע בפרסום, הם לא מצליחים להגדיל את מאגר הלקוחות ו… אין להם כסף. לכאורה נראה שהם לעולם לא יצליחו לצאת מהמעגל הזה. אולם מאז שהאינטרנט נכנס לחיינו הדברים השתנו ולטובה. שוב גם לבעלי עסקים קטנים ניתנה הזדמנות להגדיל את כמות הלקוחות ללא תקציב פרסום מנופח.

אמנם נכון שישנם גם הרבה אפשרויות לפרסום באינטרנט בחינם, לפעמים זה באמת משתלם, אבל לעתים קרובות מדובר בבזבוז זמן יקר…

הדבר הראשון שעליך לעשות לפני שבכלל תתחיל לפרסם זה ל-ה-ת-מ-ק-ד!!! כן, חובה למקד את עצמך, איזה שירותים אני מציע, מי קהל היעד המועדף עלי, היכן הם נמצאים ומה הם מחפשים. רק לאחר מכן נוכל להחליט מהו ערוץ הפרסום המתאים לנו ביותר.

פרסום באינדקס:

האינדקס הוא אתר אינטרנט שמציע במה לבעלי עסקים לפרסם את עצמם בו והוא מחולק לפי קטגוריות. יש אינדקסים שהפרסום בהם בחינם ויש בתשלום. ככלל אל תמהרו לשלם עבור הפרסום, עשו זאת רק לאחר שבדקתם לעומק ואתם בטוחים שזה כדאי עבורכם.

קידום אתרים:

כדי שהגולשים שמחפשים אתכם באינטרנט אכן ימצאו אתכם ולא את המתחרים שלכם, תצטרכו להשקיע בקידום האתר. יש את הקידום האורגני ויש את הקידום הממומן (בדרך כלל באמצעות Google Adwords), אם אינכם בטוחים מהי השיטה האופטימלית עבורכם, תוכלו לקרוא על זה כאן.

באנרים:

לרוב הבאנרים פחות יעילים, גולשים רבים רואים בהם מטרד והם נוטים להתעלם מהם. עם זאת עדיין ישנם גם באנרים שמציגים תוצאות לא רעות בכלל בעיקר כאלו שעוצבו באופן שימשוך את תשומת לב הגולש.

פרסום בפייסבוק:

פרסום בפייסבוק וברשתות החברתיות היא מאד פופולארית ביותר כיום. פייסבוק מאפשרת למפרסם ליצור פרסום ממוקד באמצעות פילוח לקהל יעד מוגדר ובנוסף עלויות הפרסום בפייסבוק עדיין זולות מאוד יחסית לאפשרויות האחרות.

תכניות שותפים:

תכניות שותפים היא דרך לשלם רק עבור ההצלחות, זאת כאשר השותפים משקיעים בפרסום ואתם מתגמלים אותם פר כל ליד, מכירה או דרך אחרת שתסכמו ביניכם.

כפי שניתן לראות הפרסום באינטרנט יעיל ואפקטיבי הרבה יותר משיטות הפרסום המסורתיות כמו הרדיו והעיתונות. לא כל שיטת פרסום יעילה לכל עסק ולא לכל עסק מותר לפרסם בכל דרך, למשל לעורכי דין יש כללי אתיקה מאד נוקשים היכן וכיצד מותר לפרסם, בין השאר לשכת עורכי הדין אוסרת לפרסם באמצעות תכניות שותפים.

יש לכם רעיונות נוספים איך לפרסם את האתר שלכם, ניסיתם אותם והם עבדו לכם, שתפו אותנו 🙂

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.