שינויים בתכנית המענק של גוגל לעמותות – זה עדיין משתלם?

השינויים במענק של גוגל לעמותות

מאז שפרסמנו את הפוסט על המענק של גוגל לעמותות, עשרות עמותות נהנו ממענק הפרסום של גוגל. כל הזמן אנחנו מקבלים פניות האם עדיין ניתן להירשם לקבלת המענק, מהם התנאים הנדרשים, כיצד מקבלים את המענק וגם האם זה עדיין שווה לעמותה להשקיע בזה משאבים. אז הנה לפניכם השינויים העיקריים מאז שהפוסט פורסם ועד היום. כן, היו שינויים, האם השינויים הם לטובה, תשפטו בעצמכם!

הסרת המגבלה של 2$ לקליק

גוגל מסירים את המגבלה של 2$ לקליק במיקוד להמרות. כך שאם בחרתם באפשרות של מקסימום המרות, תוכלו להתחרות גם במחירים גבוהים מעל ה2$. לכאורה יש כאן הזדמנות טובה לארגונים שישכילו לבנות אסטרטגיית איכות אפקטיבית בקמפיינים.
אבל יחד עם זאת, השינויים הבאים שגוגל יצרה מונעים מעמותות רבות ליהנות ממענק הפרסום.
כי בעוד שבעבר העמותות יכלו לקבל באמצעות המענק חשיפה רחבה גם אם היא היתה פחות רלוונטית לביטוי, כיום הדרישה היא להתמקד באיכות ורלוונטיות ממש כמו קמפיין מודעות רגיל בגוגל.

הדרישות המחמירות של גוגל

מסיבה זו גוגל דורשת שבכל קמפיין יהיו לפחות 2 קבוצות מודעות פעילות, כאשר כל קבוצה כוללת קבוצת מילות מפתח איכותית ושתי מודעות טקסט. בנוסף מודעות הטקסט נדרשות לכלול לפחות 2 קישורי sitelink לדפים נוספים רלוונטים באתר.

מדד האיכות דורש מעתה רלוונטיות לקמפיין וקשר מהותי בין המילים מאחר וכל קבוצה מודעות מייצגת על פי תפישת מבנה החשבון באדוורדס נושא מסוים, ולכן גם מילות המפתח וגם המודעות צריכות להיות קשורות לנושא אחיד.

חשבתם שסיימנו? אז לא! יש עוד הגבלות לחשבון, אי שמירה על הכללים יגרום לחשבון להיחסם!

אז מה עוד אסור?

  • אין לפרסם מילות מותג של מותגים או ארגונים אחרים, מה שמונע מכם להפעיל "קמפיין מתחרים" הפונה ללקוחות הארגונים והשירותים של המתחרים.
  • באופן כללי אין להשתמש במילות מפתח קצרות בנות מילה אחת (מלבד רשימת חריגים).
  • אין להשתמש במילות מפתח כלליות מדי.
  • אסור להשתמש במילות מפתח של אירועים או אישים מההיסטוריה.
  • מילות מפתח עם ציון איכות 2 ומטה יפסלו.
  • יש לעמוד באחוז הקלקה (CTR) של 5% לפחות.
  • חובה להפעיל מיקוד גאוגרפי בקמפיינים.

שימו לב! כל הפרה או אי עמידה בדרישות תגרור חסימה אוטומטית של החשבון, כאשר תינתן אפשרות לבקש אישור מחדש של החשבון לאחר תיקון הבעיות.

רוצים עזרה בהפעלת וניהול החשבון לעמותות? אתם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לבנות אתר מקצועי לעמותה ו/או לסייע לכם להפיק את המירב מהמענק שגוגל נותנת לעמותה שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.