Angry man speaks on the phone

95% מהחיפושים באינטרנט בישראל נעשים בגוגל, מה שמוביל כל בעל אתר למסקנה שאם הוא לא נמצא שם בזמן שהגולש מחפש אותו – הוא לא קיים. אלא שלא ביום אחד ולא ביומיים ניתן להגיע לעשירייה הפותחת בתוצאות החיפוש בגוגל ולמען האמת זה תהליך ארוך יחסית שדורש זמן וסבלנות רבה. אבל הרי אנחנו כבר מאד רוצים להיות הראשונים בגוגל וחבל על כל יום שעובר, לא?!

קידום אתרים בשיטת ה"כובע השחור":

אז הנה לכם הפתרון שהומצא בדיוק בשביל זה: שימוש בשיטת ה"כובע השחור" black hat)), זוהי שיטת קידום המשמשת לקבלת דירוג גבוה באופן לא אתי, בה מנסים המקדמים להערים על מנועי החיפוש.

הנה חלק מהדרכים להערים על מנועי החיפוש (וגם על הגולשים):

  1. העמסה של רשימות ארוכות של מילות מפתח אותם הם רוצים לקדם, ללא מידע ראוי הנלווה אליהם.
  2. הסתרת טקסט, למשל כתיבת טקסט בצבע לבן על רקע לבן כך שהרקע זהה, מנועי החיפוש יקראו את הטקסט ורק הגולש לא יוכל לראות ולקרוא אותו.
  3. קניית קישורים, החלפת קישורים וכיו"ב, גוגל רואים בהם ניסיון להטיה של תוצאות החיפוש.

מה הבעיה בשיטה הזו? שהיא סותרת את האינטרס של גוגל. כי גוגל רוצה להביא לנו הגולשים את התכנים הכי רלוונטיים לביטוי (מילת המפתח) שאנו מחפשים, ופתאום אנו מקבלים תוצאות לא קשורות שאיננו מבינים איך הם השתרבבו לתוך תוצאות החיפוש מה שפוגע באמינות ובחוויית המשתמש.

בעולם של קידום אתרים אין מקום לקיצורי דרך. מנועי החיפוש נלחמות על תוצאות אמיתיות ומקוריות, אמנם אם גוגל "אוכל" את ההטעיה האתר עשוי להתקדם במהירות, אבל אם לא האתר עלול לעוף מתוצאות החיפוש ולצאת לגמרי ממגרש התוצאות של גוגל.

זאת ועוד, גם אם גוגל "אכל" את ההטעיה בחודשים הראשונים, בהמשך הדרך האלגוריתם (ולעתים רחוקות אף בודק ידני מטעם גוגל) צפוי לעלות על כך שמדובר בקידום שחור מטעה ואז האתר יסולק ויקבל את עונשו.

אני בטוח שאתם אנשים ישרים ואין לכם כל ענין לרמות ו"לעבוד" על גוגל ושאר מנועי החיפוש. אז למה אני מספר לכם את כל זה? כדי שתיזהרו!!! כאשר אתם לוקחים ומשלמים למקדם אתרים שיקדם לכם את האתר, עליכם לוודאות שהוא מקצוען שמשתמש בשיטות לגיטימיות ולא חלילה בשיטות פסולות שנועדו לעבוד על הגולשים ועל גוגל. בסוף אתם תשלמו את ה"מחיר".

איך לבחור מקדם אתרים?

אז איך לבחור מקדם אתרים מקצועי? כמו בחיפוש כל בעל מקצוע אחר, בקשו המלצות מלקוחות, תדברו איתו ותתרשמו ממנו האם הוא מקצועי, איזה דוחות הוא יתן לכם כל חודש? האם הוא יספר לכם מה הוא עשה במשך כל החודש או שכל העבודה שלו תישאר עמומה למדי?

במיוחד עליכם להיזהר ממקדמי אתרים שמבטיחים לכם הבטחות לתוצאות תוך X זמן. ברור שהם לא יכול להבטיח לכם כלום, כי זה לא תלוי בהם (זה תלוי בגוגל, כבר אמרנו) ומומלץ לברוח מהם כמו מאש.

כנס לכאן כדי ללמוד עוד כיצד נוכל לקדם את האתר שלך, השאר פרטים ונשמח לייעץ ולסייע גם לך לקדם את האתר

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.