seo

הרבה עסקים רוצים להיות בעמוד הראשון בגוגל כי הם מבינים שזה יביא תנועה איכותית לאתר שלהם. אבל לא תמיד הם יודעים במה זה כרוך ומה זה דורש מהם.
כדי להביא תנועה איכותית לאתר שלך מגוגל ישנן שתי דרכים, הראשונה היא קידום אורגני שהן דפי האינטרנט שגוגל מצא לנכון שהם האיכותיים והרלוונטיים ביותר לשאילתת החיפוש, והשניה היא פרסום ממומן באדוורדס, או בשפה המדוברת פרסומות, כאשר כל הקלקה על תוצאה כזו תעלה כסף למפרסם המודעה.
תחילה חשוב לומר שברוב המקרים קידום אורגני ופרסום ממומן משלימים אחד את השני ועובדים מצוין ביחד, אבל אם מסיבות כלכליות אתם תוהים איזו מהאפשרויות יעילה יותר, איזו זולה יותר ומה מומלץ עבורכם, כדאי שתקראו את המאמר עד הסוף.

פרסום ממומן:

פרסום בגוגל אדוורדס הוא תהליך פשוט יחסית בו כל אחד יכול לפתוח חשבון ב-google adwords, להזין נוסחי מודעות, כתובת האתר, רשימת ביטויי חיפוש בהם הוא מעוניין להופיע, תקציב פרסום וכמובן פרטי כרטיס אשראי. ואז ממש מיידית יתחילו המודעות שלך להופיע בדף התוצאות של גוגל. התשלום על הפרסום בגוגל הוא רק כאשר מקליקים על המודעה שלך. אם תחליט להיעזר בחברה מקצועית שתנהל לך את הקמפיין הממומן תצטרך בנוסף לשלם גם לה כ15% מתקציב הקמפיין.

5 היתרונות של פרסום ממומן:

1. תוכל להתחיל לפרסם באופן מידי.
2. אין הבדל בתוצאות בין אתר חדש לאתר ותיק.
3. גמישות בניהול המודעות, כך תוכל לקדם מילות מפתח ללא הגבלה, תוכל להפנות לאיזה דף שתרצה ובאיזה שעות שתרצה.
4. תוכל למקד את המודעות לקהל היעד שלך.
5. ניתן לראות סטטיסטיקה מדויקת (המרות) ולחשב עלות מול תועלת.

 

קידום אורגני:

התהליך של קידום אורגני הוא שונה לחלוטין. מכיון שהתוצאות האורגניות הן התוצאות שגוגל מאמין שהן האיכותיות והרלוונטיות ביותר לביטוי החיפוש, נדרש כאן תהליך מקיף וארוך טווח של שיפור האתר על מנת לשכנע את גוגל שהאתר שלכם ראוי להופיע בביטוי המבוקש יותר מהתוצאות האחרות.

5 היתרונות של קידום אורגני:

1. אתר האינטרנט שלך יופיע בתוצאות האורגניות שעליהם מקליקים 85% מהגולשים.
2. אתה לא משלם לגוגל על כל כניסה מתוצאות החיפוש, כך שבטווח הארוך מדובר בעלויות נמוכות יותר משמעותית.
3. הופעה בעמוד הראשון בגוגל מגבירה את המוניטין והסמכות של החברה שלך בתחום, זאת משום שהגולשים סבורים שאתר שמופיע בראש תוצאות החיפוש האורגני מייצג עסק מוביל בתחומו.
4. שיפור האתר שלך לא רק למנועי החיפוש אלא גם לגולשים. אתר שעובר תהליך נכון של קידום אורגני המבנה שלו יהיה נח יותר והתוכן ממוקד במידע רלוונטי רב.
5. קידום אורגני יביא לכם יותר גולשים גם באמצעות קישורים מאתרים אחרים וגם יחזק את נראות האתר לא רק עבור הביטויים המרכזיים שהוגדרו, אלא על כל שאילתת חיפוש שרלוונטית לנושאי האתר, זאת ללא צורך להגדיר במדויק את הביטויים בהם תרצה שהאתר שלכם יעלה.

איזו שיטת פרסום עדיפה לעסק שלך?

אם אתם מתלבטים היכן כדאי לכם להשקיע בקידום אורגני, פרסום ממומן או אולי שניהם יחד, ישנם פרמטרים רבים שיש לקחת בחשבון, כמו איזה ביטויים אתם חושבים לקדם, מה התקציב שעומד לרשותכם, תג המחיר של המוצר ועוד.
אתם מוזמנים להתייעץ איתנו או עם כל בעל מקצוע אחר כך שתדעו לקבל את ההחלטה שהכי נכונה עבור העסק שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

תגובה אחת

  1. תודה! המאמר מקיף, מתומצת והכי חשוב מועיל בתוך ים הבילבול שעוטף אותנו (כבעלת עסק),
    המשיכו כך!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.