קידום אתרים SEO

כך תגיע ללקוחות חדשים
שמחפשים את השירות שלך!

למה קידום אתרים?

95% מהגולשים בישראל מחפשים במנוע החיפוש של גוגל, אבל כמעט אף אחד לא עובר לעמוד השני של התוצאות. כך שכל מי שלא מוצא אותך, פספסת אותו! והוא לעולם לא יהיה הלקוח שלך…

באמצעות קידום אתרים אורגני מקצועי, אתה תופיע בראש התוצאות ותהיה שם בשבילו.

"קידום אתרים" זה תהליך שמטרתו לשפר את מיקום האתר בתוצאות הרגילות (הלא ממומנות) של מנועי החיפוש המובילים.
התוצאות הרגילות נקראות גם תוצאות אורגניות, משום שגוגל אינה גובה תשלום עבור ההופעה בתוצאות אלו, בניגוד לפרסום הממומן בגוגל עליהם היא גובה תשלום על כל לחיצה (פר קליק).

את התהליך של קידום אתרים חשוב לעשות באופן מקצועי, כי קידום אתרים חובבני עלול לגרום לנזק עצום.

הלקוחות שלנו בולטים מעל המתחרים, בזכות האתרים אותם אנחנו מקדמים להם.

למה חשוב לקדם
את האתר של העסק?

  • כמעט כולם מחפשים בגוגל מוצר או מידע לפני שהם ניגשים לבית העסק.
  • הגולשים סומכים יותר על התוצאות האורגניות בגוגל.
  • רוב הגולשים מעדיפים להיכנס לתוצאות האורגניות בגוגל (וכמעט תמיד הם מדלגים על התוצאות הממומנות).
  • חיסכון משמעותי בעלויות הפרסום והשיווק לעסק.
עיצוב ובניית אתר תדמית

איך אנחנו
מקדמים את האתר?

הדבר הראשון שיש לעשות כשמקדמים אתר אינטרנט זה מחקר מקיף של מילות המפתח ובדיקת המתחרים בתחום.

בעזרת המחקר נוכל לדעת עד כמה התחום תחרותי, מהם הביטויים שהכי נכון לקדם אותם וגם מי המתחרים העיקריים שלנו מה הם עושים וכיצד ניתן לעקוף אותם בתוצאות בגוגל.

 

לאחר שהחלטנו איזה מילים אנחנו רוצים לקדם, הגיע הזמן ליידע את גוגל…

חלק מהותי מאד בתהליך קידום אתרים בגוגל זה התוכן. לכן: נוודא נוכחות נכונה של הביטויים בעמודים הרלוונטיים, נקשר קישורים פנימיים בין עמודי האתר, נשפר את הכותרות והתיאורים שרואים בגוגל (בכותרת העמוד – title, בתגיות H1,H2 וכו'), נאיץ את מהירות האתר ועוד.

 

החלק העיקרי בתהליך קידום אתרים זה בניית קישורים חיצוניים שמפנים לאתר שלכם ממקור חיצוני. 

בניית פרופיל קישורים מגוון לאורך זמן מביאה לשיפור במיקומים בגוגל. במיוחד כשמדובר בקישורים מאתרים שעוסקים באותו נושא ובעלי ותק ודירוג גבוה בגוגל.

האלגוריתם של מנועי החיפוש משתנה באופן קבוע כל הזמן. ולכן יש צורך בפיקוח תמידי על דירוג האתר במנועי החיפוש, כדי לזהות מגמות ושינויים כמו ירידה משמעותית בתוצאות או הסרה מאינדקס מנוע החיפוש.

הלקוחות שלנו מפרגנים

תנועה לאתר

אתר שמקודם אורגנית בגוגל מעלה את התנועה לאתר באופן משמעותי.

ניהול מוניטין

ניקוי ודחיקת תוצאות שליליות בגוגל, במידה וגוגל מציג תוצאות שליליות על שמכם.

שיפור יחס המרה

ביצוע אופטימיזציית המרה לאתר במקומות הבעייתיים באתר שבו הלקוחות נוטשים אותו.

יצירת לידים

הגדלת כמות הפניות של לקוחות פוטנציאליים דרך האתר, לידים אלו נחשבים לאיכותיים יותר מכל ערוץ שיווק אחר.