עיצוב דפי נחיתה שהופכים גולשים לקונים

עיצוב דפי נחיתה שמוכרים

עיצוב דפי נחיתה שהופכים מבקרים לקונים או גורמים ללקוחות לפנות ולמלא פרטים, זהו הנשק הסודי של בעלי עסקים מצליחים. דף נחיתה מוצלח יכול לחולל מהפכה בעסק שלכם ולהביא לכם שפע של לקוחות, אם רק תדעו לתכנן אותו ולהשתמש בו בצורה הנכונה.

אז למי שעדיין לא יודע, דף נחיתה הוא דף אינטרנט בודד (בניגוד לאתר אינטרנט שלם שיש בו דפים רבים). לרוב, הגולשים מגיעים אליו דרך קמפיין ממומן בפייסבוק, גוגל או אאוטבריין, ותפקידו למקד את תשומת לבו של הגולש למסר ספציפי ולהניעו להמשך פעולה של השארת פרטים, רכישה וכדומה.

הרבה מאוד בעלי עסקים משקיעים המון משאבים זמן, אנרגיה ובעיקר כסף במטרה להביא תנועה של גולשים לדף הנחיתה, אבל לאכזבתם כמות הרוכשים דלילה מאד. הם חושבים ששעה או שעתיים של גרפיקאי ואולי גם קצת כתיבה שיווקית של טקסט יספיקו, אבל הם טועים בגדול!

תמיד תזכרו שהגולש שלכם אינו שבוי וקרוב לוודאי שהוא זוכה להצעות מקבילות מהמתחרים שלכם ויחליט להשאיר את פרטי ההתקשרות שלו רק בעמוד שיענה על כל דרישותיו וייתן לו את תחושת הביטחון המספקת.

אם הדף נחיתה שלכם לא מניב מספיק, הוא לא מייצר לידים באופן קבוע או שהכמות דלילה מדי, יש מצב שעשיתם טעות אחת או יותר מתוך הרשימה, כך שאם תתקנו אותה תקבלו יותר פניות, יותר רכישות וגם יותר רווחים.

עיצוב דפי נחיתה ממוקדים

נכון שאתם רוצים לתת לגולשים שלכם אפשרות לבחור כי ככה אולי הם יקנו מכם כמה שיותר?

הסירו מדף הנחיתה כל דבר שיכול להסיח את דעתו של הגולש, על ידי כך שלא תציגו בפניו קישורים לא בתפריט ולא בתוכן דף הנחיתה. לגולש שהבאתם לדף הנחיתה שלכם יש רק דבר אחד לעשות: למלא את הטופס וללחוץ על הכפתור לשליחה.

ללקוחות שלכם צריך להיות ברור תוך מספר שניות מה אתם מציעים להם ומה נדרש מהם לעשות. כדי שזה יקרה, אתם צריכים דף נחיתה פשוט וברור עם כותרת קצרה וברורה.

עיצוב דפי נחיתה – למה זה חשוב?

דף הנחיתה חייב להיות מעוצב ברמה גבוהה! מומלץ להשקיע בעיצוב דפי נחיתה, כי אם הדף שלכם יראה חובבני, גם הגולשים יזלזלו בכם (אפילו בתת מודע). מה זה נקרא דף חובבני? הנה כמה דוגמאות:

יותר מדי הרבה צבעים בדף

אם אתם משתמשים ביותר מדי הרבה צבעים בדף נחיתה, תדעו שזה מבלבל את העין ונראה הכי חובבני שיש.

תמונות קטנות ולא ברורות

אל תשימו בדף נחיתה תמונות קטנות שלא ברור בכלל מה רואים בהן. תשתמשו בתמונות ברורות וגדולות, אחרת זה שוב יראה חובבני.

עיצוב דף נחיתה בנאלי ומשעמם

כיום ישנם מערכות רבות (כמו רב מסר, אקטיב טרייל ועוד) שמאפשרות לבנות דף נחיתה בעצמך יחסית בקלות. זה לא בהכרח רע, אבל גם אם אתם בוחרים לבנות דף נחיתה במערכת הדיוור, זה לא אומר שאתם צריכים לבנות דף נחיתה משעמם שמעניין כמו השלג אשתקד. אל תסתפקו בעיצוב המובנה של המערכת, אלא השקיעו בעיצוב דף נחיתה איכותי, מזמין ומעורר סקרנות אצל הלקוח הפוטנציאלי.

טעויות עם סרטונים בדף הנחיתה

סרטון בדף הנחיתה עשוי לשפר את יחס ההמרה (למשל: השארת פרטים) בתנאי שתעשו את זה נכון. מה זה אומר?

סרטון קצר

חשוב מאד שסרטון הווידאו יהיה קצר (עד דקה!), לאנשים אין סבלנות לשמוע 'הרצאות' והם רוצים לשמוע את הכל במינימום זמן…

התמקדות בשירות מסוים

התועלת הגדולה בדף נחיתה היא כתוצאה מההתמקדות במוצר או שירות ספציפי. כך גם בסרטון שנמצא בדף, יש להתמקד במוצר או שירות בודד ולהרחיב רק לגביו.

הצעות לסרטונים נוספים

אל תשכחו להגדיר ביוטיוב שלא תהיה בסוף הסרטון הצעה לסרטונים נוספים. זה מסיט את תשומת הלב וחבל.

סרטון מנגן אוטומטית

אם הסרטון נמצא באמצע הדף, אין טעם שהוא יתחיל לנגן אוטומטית, כי עד שיגיעו אליו הוא כבר יגמר. אם חשוב לכם שהסרטון ינגן אוטומטית שימו אותו בראש הדף (אם הוא רלוונטי לשם כמובן).

הנעה ברורה לפעולה

הניעו את הגולש באופן ברור לפעולה. כאשר לא מופיעה קריאה ישירה לביצוע פעולה בדף הגולש מתחיל "לשוטט" בדף, לאבד את הפוקוס והוא נוטש את דף הנחיתה מבלי לבצע את הפעולה שלשמה הגיע לדף.

הקפידו להניע לפעולה ולהדגיש מה יצא להם מזה, למשל חייגו עכשיו וקבלו שיחת יעוץ מתנה, או רכשו עכשיו ותיהנו מ30% הנחה. אם דף הנחיתה שלכם ארוך – חזרו על אותה קריאה לפעולה ואל תבלבלו את הגולש.

עדויות של לקוחות מרוצים

הגולשים שלכם לא מעוניינים להיות שפני ניסיון והם רוצים לדעת שאנשים כבר רכשו את השירות או המוצר שלכם, התנסו והם היו מרוצים. הקפידו לשלב בדף הנחיתה שלכם עדויות אמיתיות של לקוחות מרוצים. עדיף כמובן שהעדויות יהיו בווידיאו  או לפחות עם שמות ותמונות של לקוחות מרוצים (לאחר קבלת אישור מפורש כמובן).

טופס קצר ויעיל

ישנם דפי נחיתה שיש שם שדות בלי סוף, בבקשה אל תעשו את זה בדף נחיתה שלכם. סביר להניח שלא מעניין אתכם לדעת מה מידת הנעליים של הלקוח שלכם, נכון? (וגם אם כן, עדיף שתישארו מסוקרנים…)

עובדה! ככל שמספר השדות פוחת כך יחס ההמרה עולה משמעותית. לרוב שדות שם, טלפון ומייל מספיקים בהחלט. אל תשימו שדות מיותרים בטופס גם אם הם לא מוגדרים כשדות חובה.

מיקרו קופי – כיתוב מעודד לחיצה

עיצובו של הכפתור והכיתוב עליו משפיעים מאוד על אחוזי ההמרה. בדרך כלל רשום עליו "שלח טופס". אל תסתפקו בזה, השקיעו במיקרו קופי ובכיתוב שמעודד לחיצה, מה דעתכם לכתוב על הלחצן "כן, רשום אותי" או "שלח לי כבר את המדריך". כל דבר אחר שתכתבו יהיה הרבה יותר טוב מסתם "שלח" או "שלח טופס".

דף תודה

ולסיום, אם הצלחתם לגרום ללקוח למלא את הפרטים בטופס וללחוץ על הכפתור לשליחת הטופס, מגיעה לו תודה, נכון? ובכן, דף תודה עושה בדיוק את זה אומר ללקוח "תודה".

לאחר מילוי טופס צריכים הגולשים לעבור לעמוד חדש – "דף תודה". ברכו את הגולש על שמילא את הטופס בדף הנחיתה והסבירו לו במילים פשוטות וברורות מה עומד לקרות ולמה לצפות – האם לחכות לשיחת טלפון מכם? האם לפתוח את תיבת המייל.

זו גם ההזמנות שלכם להמשיך ולהניע את הלקוח לפעולה נוספת, הציעו לו להירשם לשירותים נוספים שלכם אם הדבר אפשרי, קישור לאתר שלכם או לבלוג. אך בשום אופן אל תשאירו אותו תלוי באוויר, מחפש מה לעשות. אם תשאירו אותו לבד, הוא ינטוש את האתר ואת זה אתם בטוח לא רוצים.

עכשיו שאתם מכירים את הכללים הבסיסיים לעיצוב דף נחיתה שיהפוך את הקמפיין שלכם ליעיל יותר. אתם מבינים שדף נחיתה הוא גורם מרכזי וחשוב במסע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם עוברים – וגם יודעים איך לעודד אותם להפוך ללקוחות משלמים בעזרתו. זה בדיוק הזמן ליצור עמנו קשר כדי שנוכל לייעץ לכם באופן אישי, יש לנו ניסיון בעיצוב דפי נחיתה ובבניית דף נחיתה מוצלח שימיר את התנועה לגולשים. אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר כבר עכשיו לבניית דף נחיתה מנצח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.