וורדפרס היא המערכת הטובה בעולם – למה?

יתרונות אתר וורדפרס

רוב האתרים בנויים על וורדפרס

וורדפרס היא המערכת ניהול אתרים (CMS) הפופולרית ביותר בעולם, כמעט כל אתר שלישי בעולם בנוי על מערכת זו ועם סטטיסטיקה כזו לא ניתן להתווכח. עם זאת, לפני שאתם רצים לבנות אתר וורדפרס לעסק שלכם, אל תבנו אותו בגלל ששכן, אח או בן דוד (לא יודע ממי שמעתם) סיפר לכם שוורדפרס היא המערכת הכי טובה, אלא תראו ותשפטו בעצמכם וכנראה גם אתם תתלהבו ותבקשו שהאתר שלכם יהיה מבוסס על מערכת וורדפרס.
כמובן שאם תבחרו לבנות אתר וורדפרס, אנחנו בנטוורקינג נשמח ללוות אתכם בבניית אתר וורדפרס מותאם לעסק שלכם, כולל ניהול ותחזוקה שוטפת, שדרוגים וטיפול בתקלות ועוד.

היתרונות של מערכת וורדפרס – מה כל ההתלהבות הזאת מוורדפרס?

  1. וורדפרס זה קוד פתוח כך שאינכם תלויים במתכנת, אתם יכולים לבחור בכל מתכנת שבא לכם והיום כבר מדובר על קבוצה מאוד גדולה של מפתחים כך שהבחירה היא מאד מגוונת.
  2. לוורדפרס יש תוספים שמאפשרים לעשות עבודת SEO (קידום אתרים) יעילה יותר, למשל: ניתן לבדוק את מידת ההתאמה של התוכן למילות המפתח אותן אתם מעוניינים לקדם כולל טיפים כיצד לשפר את הדירוג שלו במנועי החיפוש עבור מילת מפתח מסוימת. כך שאין צורך לעבוד עם קוד כדי לקדם את האתר. כאן תוכלו לקרוא עוד על תוסף yoast לקידום אתרים.
  3. האתר נוח וקל לתפעול ולהוספת תכנים. וורדפרס קלה לתפעול ממש כמו תוכנת וורד (והלקוחות שלנו אומרים שהיא אפילו קלה יותר…), וכמובן שממשק הניהול הוא בעברית!
  4. ניתן לנהל מספר משתמשים ברמות שונות של הרשאה, אם למשל אתם רוצים לאפשר למישהו מטעמכם להוסיף פוסטים בבלוג מבלי לתת לו גישה לכל מערכת הניהול, בוורדפרס זה אפשרי.
  5. מערכת וורדפרס תומכת בבניה רספונסיבית שמאפשרת גלישה נוחה לאתר מכל המכשירים – גם מהנייד ומהטאבלט, מה שמייתר את הצורך ליצור אפליקציה נפרדת לגלישה במובייל.
  6. האתר חדשני ועדכני, גם אם רוצים לשדרג את העיצוב של האתר ניתן יחסית בקלות לשנות את מראה האתר על ידי החלפה של חלק העיצוב בלבד ואין צורך לשמור ולהעביר את כל התוכן.
  7. לוורדפרס אפשרויות (כמעט) בלתי מוגבלות, עם כל כך הרבה תוספים בספריה שלה, מסתבר שתמצאו פתרון לכל צורך שנדרש באתר.
  8. אחסון אתר וורדפרס הוא חסכוני יותר, כי מומלץ לאחסן אותו על שרתי לינוקס, שזה זול משמעותית מאחסון ווינדוס.
  9. וורדפרס מאפשרת לעדכן את קבצי הליבה של המערכת, את התבנית והתוספים בהם אתם משתמשים בצורה פשוטה מאד דרך ממשק הניהול. שמירה על האתר והתוספים מעודכנים הכרחית לאבטחת האתר שלכם מפריצות של האקרים. (עוד על אבטחת אתרי וורדפרס, מומלץ לקרוא כאן)
אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.