חברה לבניית אתרים – איך בוחרים?

איך לבחור חברה לבניית אתרים

הקמתם עסק ואתם בדילמה איך להביא יותר לקוחות לעסק, הבנתם והגעתם להחלטה על הקמת אתר אינטרנט עבור העסק שלכם? אם כך, כדאי שתעשו את זה נכון.

כיום יש בארץ המון חברות רבות שמציעות שירות בניית אתרים לעסק, ולא תמיד קל לבחור מתוכן את החברה בידיה תרצו להפקיד את המשימה לבנות אתר לעסק. אם כבר חיפשתם חברה לבניית אתרים סביר להניח שגיליתם שהתחום רחב ותחרותי למדי יש בו אפשרויות רבות ומגוונות ואתם עלולים לצאת מבולבלים מרוב אפשרויות, חברות והבדלי המחירים בשוק.

אז איך בוחרים חברה לבניית אתרים ונמנעים מעוגמת נפש מיותרת?

מקצועיות של חברה לבניית אתרים

התהליך של בניית אתר אינטרנט יכול להיות תהליך יקר, מורכב ומתיש במיוחד למי שזה האתר הראשון שהוא רוצה לבנות לעסק. מצד שני, התהליך יכול להיות יעיל ופשוט, אם יש יד מקצועית מכוונת שמובילה את התהליך ומעניקה ליווי אישי ומקצועי.

לכן השיקול הראשון כשאתם משווים בין בוני אתרים זה המקצועיות. בנוסף לכימיה שיש לכם עם בונה האתר והאינטואיציה האישית שלכם, כדאי לבדוק את הפרויקטים שהחברה עשתה. חברה לבניית אתרים שיש באמתחתה לקוחות שהם "גופים רציניים", כנראה שהיא מקצועית, זאת משום שאותם חברות יבחרו בקפידה רבה חברת בניית אתרים שתבנה להן אתר ייצוגי הכי טוב שאפשר.

פרויקטים של החברה

ראיתם את האתרים שהחברה בנתה ללקוחותיה? זה הזמן לבדוק את החוויה בגלישה באותם אתרים, האם העיצוב נקי ומרשים, את מהירות האתר וחווית הגלישה באופן כללי. שימו לב להתאמת האתר לכל המכשירים, שהאתרים יראו מצוין בכל סוג של מכשיר וגודל מסך.

המלצות על בונה האתר

בקשו המלצות מכאלה שכבר בנו אצלם את האתר, תמיד כדאי לדעת שיש להם לקוחות שמרוצים מהשירות. אגב, תוכלו להתרשם כאן מה אומרים הלקוחות שלנו על חווית בניית האתר איתנו.

כל הפתרונות בכתובת אחת

מאוד נוח לעבוד עם חברה אחת שתטפל בכל העניינים שקשורים לאתר שלך, כולל אפיון אתר, אחסון אתרים תמיכה ואפילו קידום אתרים. כאשר כל השירותים נמצאים במקום אחד זה יחסוך מכם את הבלגן ואת ההתרוצצויות בין נותני שירותים שונים, לעומת בניית אתר עם ספקים שונים שמסרבלת את התהליך ועלולה לעכב אותו.

בחירת מערכת לבניית אתרים

לכל חברה יש את המערכת עליה היא בונה את האתר. ההמלצה שלי היא לבנות אתר בוורדפרס, זו המערכת הכי פופולארית היום לבניית אתר, כאן תוכלו לראות 9 סיבות למה כולם מתלהבים מוורדפרס.

האתר בשליטתכם

הרבה חברות לבניית האתרים רוצות להשאיר את הלקוח כבול אליהם לתמיד, כדי שזה לא יקרה אצלכם חובה לוודא שבונה האתר אינו כובל אתכם לאחסן דווקא אצלו והוא מוכן לתת לכם את קבצי האתר.

נושא נוסף שיש לבדוק הוא הדומיין. דומיין זה נכס והוא אמור להירשם על שם הלקוח, אך חברות רבות מעדיפות לרשום את הדומיין על שמם ובכך מבחינת איגוד האינטרנט הדומיין שייך לחברת בניית האתרים ולא ללקוח, במידה והלקוח ירצה להחליף את האתר הוא לא יוכל להשתמש בדומיין רק באישור של חברת בניית האתרים להעברת הבעלות.

גם אם היום איש המכירות בחברה נראה לכם מאד נחמד וסימפטי, מה תעשו אם מחר תסתכסכו איתם (ולא משנה על מה..) או שסתם לא יהיה לכם בא לעבוד איתם, לא חבל על האתר שהשקעתם בו כל כך הרבה?!

תמיכה טכנית

תבדקו האם החברה מציעה לכם הדרכה ותמיכה טכנית, מאד חשוב לבחור בחברת בניית אתרים שמציעה תמיכה טכנית מקצועית לאורך כל חיי האתר.

מחיר בניית אתרים

מחירי בניית אתרים הם בטווח מאוד רחב, ניתן להשיג אתר בסכום מאד נמוך ועד עשרות אלפי שקלים ויותר. בנוסף לסכום הסופי הנקוב בהצעת מחיר, תבדקו על מה אתם משלמים, כמו למשל האם המחיר כולל רק את הבניה עצמה או גם העלאת תכנים? כמה סקיצות תקבלו תמורת אותו סכום? האם מדובר בבניית אתר מותאם אישית לצרכים שלכם או שהיא בחירה מתוך תבנית?

קיבלתם הצעה ממש נמוכה? אל תתפתו למחירי רצפה, לרוב מדובר באנשים לא מקצועיים ואותם אתרים שהם בונים לא ממש מייצגים אתכם. תמיד עדיף להשקיע 1000 ₪ שיחזירו בהמשך 5000 ₪, לעומת השקעה של 100 ₪ שהלכו לפח ולעולם לא יחזירו את ההשקעה.

כשאתם עושים סקר שוק ונפגשים עם מספר חברות לבניית אתרים, אל תתרשמו מהמשרדים המפוארים, מסרט התדמית המרשים ומשאר ירקות. יתכן שכל אלו חשובים, אך חשוב לזכור שיותר חשוב שהאתר יותאם לצרכים שלכם, שהוא יהיה בשליטתכם המלאה ולא שכל שינוי קטן יחייב אתכם באלפי שקלים רק בגלל שאתם שבויים אצלם.

רוצים לקבל הצעה משתלמת לבניית אתר לעסק? לוחצים כאן ואנחנו מיד חוזרים.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.