למה חשוב לקדם את האתר

כיום לא מספיק שיהיה לכם נוכחות באינטרנט, צריך גם שהגולשים ימצאו אתכם בקלות ובמהירות. אנשים שמחפשים ברשת מידע על מוצרים או שירותים, יכולים למצוא אתכם או את המתחרים שלכם. ובאמצעות קידום אתרים נוכל להגדיל באופן משמעותי את מספר המבקרים שיגיעו לאתר שלכם ובהמשך גם להפוך אותם ללקוחות משלמים.

מנועי החיפוש – בשביל מה זה חסר?

מנועי החיפוש נועדו לסדר ולהנגיש עבורנו את המידע המצוי ברשת האינטרנט ולתת לנו את התשובות הטובות ביותר לשאילתות שלנו בצורה קלה ומהירה.

נתאר לעצמנו את האינטרנט ללא ההמצאה של מנועי החיפוש, הרי זה בלתי אפשרי למצוא מידע כלשהו בתוך אוקיינוס אינסופי של מיליארדי דפי אינטרנט.

צורך חיוני זה מגיעים מנועי החיפוש לפתור ולסייע לגולשים למצוא את מבוקשם בתוך ים האינפורמציה, כאשר עם ביצוע החיפוש מציע לנו מנוע החיפוש את מה שהוא מחשיב לתוצאות הטובות ביותר לדעתו. את התוצאות הוא מסדר עבורנו בסדר יורד: מן התוצאה הטובה ביותר, לתוצאה הטובה פחות.

תוצאות החיפוש עצמם משתנים מגולש לגולש היות ומנועי החיפוש לומדים באופן שיטתי את התנהגות הגולשים ומשפרים תוך כדי תנועה ובאופן אוטומטי את הצגת התוצאות לפי סוג המשתמש, מיקומו הגיאוגרפי וכו' מתוך מטרה להתאים לכל אחד את מה שהכי מתאים עבורו ומה שהוא רוצה לראות.

האם יש לנו דרך להשפיע על התוצאות ולהתמקם בתוצאות טובות ורלוונטיות במנועי החיפוש? התשובה היא חד משמעית כן וזה נעשה דרך תהליך שנקרא קידום אתרים SEO.

מה זה seo

המונח SEO הוא בעצם ראשי התיבות של הביטוי "Search Engine Optimization" שפירושו אופטימיזציה למנועי החיפוש, או כפי שהוא מכונה אצלנו "קידום אתרים". בתהליך זה מבצעים סדרת פעולות באתר, כדי לגרום לו להיות רלוונטי ולהופיע באופן טבעי בדירוג גבוה מבין התוצאות שמנועי החיפוש מציגים לנו כשאנו מבצעים בהם חיפוש כלשהו.

חשוב לזכור! אין נוסחת קסם לקידום האתר במנועי החיפוש, כל מה שעלינו לעשות זה להתאים את האתר גם לצרכי הגולשים וגם למנועי החיפוש. ברגע שנספק לגולשים תוכן איכותי שעונה לצרכיהם ונספק למנועי החיפוש גישה נוחה לאתר שלנו, לא נצטרך טריקים כדי לקדם את האתר, זה פשוט יקרה מעצמו!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.