בניית אתר בחינם – למי זה כדאי?

team of people building the web word

בעלות שלכם על האתר

יש היום פלטפורמות רבות שמציעות אפשרות של בניית אתר בחינם. אם אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לי לבנות אתר בפלטפורמה חינמית, התשובה היא מורכבת והיא תלויה במטרה של האתר שלכם. ככל שמדובר בבלוג אישי או אתר משפחתי, יתכן מאד שאתר כזה יספק אתכם. אבל אם אתם בעלי עסקים, וזה לא משנה אם אתם עסק קטן, בינוני או גדול, בעידן שבו אתר באינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסק שלכם, אתם חייבים לבנות אתר מקצועי, מרשים, אתר המעודד את הגולשים להיכנס אליו להתרשם מכם ולרכוש אמון במותג שלכם.

בניית אתרים בחינם נשמעת כהצעה מפתה, אבל כדי לבנות אתר לעסק שלך, חשוב להיעזר בבעל מקצוע עם ידע וניסיון רב בתחום. אתר שיהיה בבעלותכם המלאה ולא תהיו כבולים להחלטות של מנהל הפלטפורמה, אחרת ברגע שתרצו לשדרג את האתר או שתרצו להתנתק מהם לא יהיה לכם יותר אתר.

בניית אתר בחינם? לא בטוח שכדאי!

אם אתם שוקלים לבנות אתר בחינם, סביר להניח שהמחיר הוא זה שקורץ לכם. אבל בחיים אין מתנות חינם וכלל זה תופס כמובן גם לעולם הווירטואלי. ברוב המקרים הצעות החינם מטרתן היא למשוך לקוחות שיאלצו לשלם בהמשך על תכונות שיתגלו כהכרחיות עבורם. למשל בפלטפורמת WIX תקבלו מערכת נוחה לבניית האתר. אבל כדי שהאתר יוכל להופיע באינטרנט בשם הדומיין שלכם וללא פרסומות תגלו שאתם משלמים כ-10$ בחודש על הזכות להקים לעצמכם אתר אינטרנט שלרוב יראה חובבני ביותר, כך שהלקוח הפוטנציאלי שיכנס לאתר שלכם יראה "כרטיס ביקור מרופט".

ואם אין לכם כרגע תקציב לשלם לבונה אתרים מקצועי, ההמלצה שלנו היא פשוט לא לבנות כעת את האתר. כן! זה לפחות לא יבריח קונים פוטנציאליים. ובינתיים תוכלו להקים דף עסקי בפייסבוק, לפרסם באינדקס עסקים כמו דפי זהב או 144 כך שימצאו את מספר הטלפון שלכם, עד שיהיה לכם את התקציב הדרוש. כי כדי להביא לקוחות מהאתר אתם חייבים להשקיע ולבנות אותו בצורה נכונה ומקצועית!

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.