צ'קליסט לבניית אתר אינטרנט מנצח

צ'קליסט לאתר אינטרנט מנצח

בעלי עסקים רבים מחפשים את הנוסחה איך להפוך את האתר שלהם למושך וממגנט לקוחות כזה שיגדיל להם את ההכנסות באופן קבוע. אז אם גם אתם רוצים לבנות אתר אינטרנט שיביא לכם כמות של לקוחות מדי חודש, אתם חייבים לעשות הכנה מקדימה. יש כמובן המון דברים שצריך לתת עליהם את הדעת כאן נציג לכם את הדברים הבסיסיים שאתם חייבים לקחת בחשבון.

1. מה מטרת האתר?

חשוב מאד שתגדירו מה מבחינתכם המטרה של האתר, למשל: מיתוג וחיזוק המוניטין של העסק או הגברת המכירות וכדומה. הגדרה של המטרות של האתר תסייע מאד בקביעת מבנה האתר ועיצובו כדי להשיג את המטרות עליהם החלטתם מראש.

2. מי קהל היעד של האתר?

הגדירו בצורה מפורטת מיהו קהל היעד של האתר. למשל האם האתר פונה למבוגרים או לצעירים, לגברים או נשים, איזה שפות הם מדברים ועוד.

3. מה תרצו להציג באתר?

תחשבו מה הייתם רוצים להציג בפני קהל היעד שנחשף אליכם לראשונה. אנו נציג לו מידע שיגרום לו לעשות את מה שאנו מצפים ממנו, לדוגמה נבחר להציג את המוצרים / השירותים שלנו בצורה בולטת שהוא לא יוכל לפספס.

4. הכנת החומרים לאתר

לאחר שסיימנו לאפיין את האתר זה הזמן להתחיל בכתיבת החומרים לאתר. חשוב להקפיד על כתיבה שיווקית ומוכרת וכמובן שיש להימנע לחלוטין מתוכן מועתק. כמו כן אל תזלזלו באיכות התמונות לאתר, הקפידו על תמונות איכותיות שישדרו מקצועיות.

כאן תוכלו למצוא מבחר אתרים להורדת תמונות חינם.

וכאן תמצאו את כלל ה"חומרים" שנמצאים באתר אינטרנט סטנדרטי.

5. בחירת חברה לבניית אתרים

בחרו בחברת בניית אתרים אמינה ומקצועית שתבנה לכם את האתר וודאו שהמטרות של האתר שלכם ברורות גם לחברה שבונה לכם את האתר.

מומלץ לבחור בבניית אתר בקוד פתוח, כך לא תהיו תלויים בחברה שבונה לכם את האתר ותוכלו להעביר את הקוד לכל שרת אחר (מומלץ לוודא עם בונה האתר שהוא מוכן לשחרר לכם את קוד האתר ככל שיידרש). וכמובן הימנעו מבניית אתר בחינם, גם אם זה קורץ, זיכרו אין מתנות בחינם, כאן תוכלו לראות למי זה בכל זאת מתאים לבנות אתר בחינם.

6. פרסום ושיווק האתר:

גם האתר הכי יפה ומקצועי בעולם לא יכניס לכם שקל אם לא יהיו גולשים באתר. וכדי להביא גולשים לאתר צריך לפרסם ולשווק אותו. הכינו לכם תכנית שיווק איך וכיצד אתם מביאים את הגולשים לאתר.

כמובן שיש עוד נושאים רבים החשובים להצלחתו של האתר, וגם על הנושאים שהועלו ניתן עוד להרחיב ולפרט הרבה יותר, אבל היה לנו חשוב שהמדריך יהיה קצר ומתומצת. אם יש לכם שאלות, הערות וכו' אתם יותר ממוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לסייע גם לכם לבנות אתר מנצח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.