sell

אם יש לכם חנות וירטואלית (או אפילו אתר תדמית), אתם בטח רוצים להגדיל את המכירות מהאתר ולמקסם את ההכנסות. ריכזנו עבורכם עשרה טיפים מנצחים להגדלת המכירות באתר האינטרנט שלך:

1. האתר ידידותי למשתמש:

אתר האינטרנט חייב להיות ידידותי לגולש כך שכל המידע זמין ונגיש לגולש, לעולם אל תבחנו את הסבלנות שלו כי בקלות הוא יעבור לאתר אחר. במידה ויש לכם אתר קיים, זה הזמן לעשות ולהכניס את השינויים והתוספות הנדרשים.

2. תוכן שיווקי ומוכר:

אם יש לכם חנות וירטואלית (או אפילו אתר תדמית), אתם בטח רוצים להגדיל את המכירות מהאתר ולמקסם את ההכנסות. ריכזנו עבורכם עשרה טיפים מנצחים להגדלת המכירות באתר האינטרנט שלך:

1. האתר ידידותי למשתמש:

אתר האינטרנט חייב להיות ידידותי לגולש כך שכל המידע זמין ונגיש לגולש, לעולם אל תבחנו את הסבלנות שלו כי בקלות הוא יעבור לאתר אחר. במידה ויש לכם אתר קיים, זה הזמן לעשות ולהכניס את השינויים והתוספות הנדרשים.

2. תוכן שיווקי ומוכר:

בכל כותרת ותוכן שאתם כותבים חישבו על הגולש. הטקסטים השיווקיים צריכים להיות נגישים, מעניינים, לענות על השאלות, הלבטים והבעיות של הלקוחות, ולהציג את יתרונות המוצר או השירות שמציע האתר באופן מושך ומשכנע.

3. האתר שלכם בטוח?

עזרו לגולשים לבטוח בכם ובאתר שלכם. דרך מצוינת להשיג את אמון הגולשים היא להציג להם לקוחות מרוצים אחרים, כמו סרטוני וידיאו של לקוחות ממליצים וכדו'. אם יש לכם לקוחות גדולים או ידועים בתחומם, הציגו זאת באופן בולט באתר. דרך נוספת היא להוסיף אזכורים שלכם בתקשורת ובאתרים חיצוניים, אזכורים אלה משמשים כהוכחה לסמכות האתר.

4. פרסום הטבות ומבצעים:

מומלץ לשלב בדף הבית באופן בולט הצעות שיווקיות כמו הטבות ומבצעים. אלה נוטים למשוך תשומת הלב מצד הגולשים כבר בכניסה לאתר והם בעלי פוטנציאל רב להגדיל את המכירות. הוספה של דחיפות מסוימת לניסוח ההצעות תורמת להנעה לפעולה ולכן כדאי להשתמש בניסוחים כמו: קנה עכשיו! עם זאת, גם בשימוש בדחיפות עם תוקף למבצע, יש להשתמש בצורה מושכלת ולנהוג בחכמה על עיתוי וצורת המבצע. כך למשל אם תפרסמו  כל יום "רק היום 1+1" וכדומה איבדתם את כל האפקט והאמינות של המבצעים שלכם. וכך זה נשמע: 

5. צור קשר בכל עמוד:

מומלץ להוסיף טופס צור קשר ואת מספר הטלפון שלכם בכל עמוד באתר. אין טעם לגרור את הגולשים לדף צור קשר כדי שיוכלו לשאול שאלה שנוגעת למוצר שהם כרגע בודקים. הוספת פרטי התקשרות מוסיפה אלמנט של בטחון לגולש, שיש לו עסק עם חברה שנותנת שירות טוב וגם לאחר הרכישה עדיין הוא יוכל להתקשר אליכם.

6. גיוון שיטות התשלום:

אתר שמוכר מוצרים צריך לתמוך במרבית שיטות הסליקה. Paypal אמנם נותנת ומשדרת ביטחון לקונים, אבל צריך לזכור שלא לכל הגולשים יש כרטיס אשראי בינלאומי. אפשר לשקול אפשרות שנציג טלפוני יקח את פרטי האשראי לטובת הגולשים שלא מרגישים בטוח להשאיר פרטי אשראי באינטרנט (למרות שמספרם של אלו הולך וקטן).

7. תמונות איכותיות:

הוספת תמונה איכותית של המוצר תגרום למוצר להיראות מוחשי יותר ותסייע להגדלת המכירות באתר. במקרה של מוצר מורכב לתפעול, מומלץ לעשות סרטון ולהראות את אופן השימוש במוצר ואת האפשרויות שהיא יודעת לעשות.

8. רשימות תפוצה:

הרבה יותר זול וקל למכור ללקוחות קיימים מאשר לגייס ולמכור ללקוחות חדשים. לכן שימרו על הפרטים של הלקוחות שלכם ודוורו להם על הטבות, סקירות וכיו"ב. תוכלו גם לשלוח להם ניוזלטר חודשי עם מוצרים חדשים, מבצעים ועוד. כמובן שאת הדיוור תשלחו במערכות יעודיות לכך כדי להימנע מכניסה לספאם וגם כדי שתוכלו לעקוב אחר השליחות, כמות הפתיחות וכו'.

9. מוצרים נוספים שיכולים לעניין:

דרך נוספת לקידום מכירות היא להראות ללקוח מוצרים דומים שיכולים לעניין אותו, כך אנו מראים ללקוח מה שרלוונטי לצרכיו מבלי שיצטרך להתמצא באתר.

10. אתר מעודכן:

כדי שגולשים יבטחו באתר שלכם הוא חייב להיות עדכני ורלוונטי. לכן יש לוודא שכל המידע המופיע באתר מעודכן ומדיוק, כולל תיאור המוצרים והמחירים, אפשרויות התשלום והמשלוח, כתובתכם ופרטי יצירת קשר וכו'.

ישנם כמובן עוד הרבה דרכים ואפשרויות להגדיל את המכירות מהאתר, להוריד את אחוז הנטישה ולהגדיל את יחס ההמרה באתר המכירות שלכם. אם גם אתם רוצים להגדיל את המכירות מהאתר שלכם צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם ולהראות לכם את האפשרויות המתאימות ומומלצות לכם.
אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.