בניית אתר חנות וירטואלית

בניית אתר חנות וירטואלית מעוצב ושיווקי שיגדיל את המכירות בעסק
אז בואו תתקדמו לחנות הוירטואלית ותמכרו הרבה יותר

למה חנות וירטואלית?

בעבר הסוחר היה מציג את מרכולתו בחנות פיזית או בדוכן, והלקוחות היו צריכים להגיע אליו, לבחור את המוצר ולרכוש אותו.

כיום, כשיש חנויות וירטואליות, לרוב אין צורך יותר להגיע לחנות עצמה כדי לקנות, אלא פשוט נכנסים לחנות הוירטואלית בוחרים את המוצר ורוכשים אותו והוא כבר בדרך אלינו בדואר או עם שליח.

את החנות הוירטואלית תוכלו לנהל מכל מקום בעולם שיש בו חיבור לרשת האינטרנט. כל שנותר לכם זה לדאוג לקדם ולשווק את החנות ולשלוח את המוצרים ללקוח לאחר ביצוע ההזמנה.

בבניית חנות וירטואלית ממש כמו בחנות פיזית, צריך לעצב יפה את החנות, לסדר את המוצרים בצורה יפה ולהשקיע בחלון ראווה שיהיה מושך ומעניין. והכל כדי לגרום לצרכן בסופו של דבר לשלם בקופה וכמה שיותר 🙂

למה כדאי לבנות
אתר חנות וירטואלית?

  • ברגע שהקמתם אתר חנות וירטואלית תוכלו למכור ללקוחות מכל מקום בארץ ובעולם
  • חנות וירטואלית לא מוגבלת לגודל המדפים כמו בחנויות פיזיות ותוכלו למכור ללא הגבלה.
  • ההוצאות של חנות וירטואלית נמוכים משמעותית מחנות פיזית כי אתם לא משלמים על שכירות, חשמל, מיסים, עובדים ועוד.
  • חנות וירטואלית פתוחה גם כשאתם ישנים והיא אף פעם לא נסגרת.
  • עסק ללא חנות וירטואלית עלול להיתפס כמיושן ולא רציני במיוחד אם למתחרים שלכם כבר יש חנות אינטרנטית.
בנית אתר חנות וירטואלית

איך אנחנו
בונים את האתר?

פגישת הכירות לחנות הוירטואלית

כבר הרבה זמן שאתם חושבים להקים חנות אינטרנטית אבל אתם לא ממש יודעים מאיפה להתחיל. למי פונים? מה חשוב שיהיה בחנות? ועוד הרבה שאלות שמעסיקות אתכם. נתחיל עם פגישה ממוקדת בה יחד נאפיין את החנות ותקבלו דגשים חשובים לשים לב אליהן כשמקימים את החנות.

מחקר שוק ומילים

כדי להכיר את הסביבה העסקית שבה האתר שלנו יפעל, מבצעים מחקר שוק. נבין מי קהל היעד שיקנה אצלנו באתר, מהם הדברים שמייחדים אותו כדי שבהמשך נוכל להביא את הדברים הללו לידי ביטוי מלא באתר.
בנוסף נלמד את התנהגות הגולשים באיזה מילות חיפוש הם משתמשים, נחקור את האתרים המתחרים בתחום ונכין רשימת מילות מפתח מומלצת לשילוב באתר.

אפיון מקצועי של צרכי האתר

בשלב האפיון נתכנן את האתר באופן יסודי, חכם ומקיף. נגדיר את מבנה האתר, אלו קטגוריות ותפריטים הוא יכיל, מה יהיה תוכן האתר, מה יהיה העיצוב שלו ואיזה פונקציות יהיו בו. את כל הדרישות הללו נציג במסמך אפיון אתר, כאשר בו נשרטט "עץ מסכים" המפרט את מבנה האתר.

עיצוב אתרים הוא אחד הדברים החשובים שיש לעשות כשבונים אתר חנות וירטואלית.  יש לשים לב במיוחד לחווית המשתמש, לתת דגש על עיצוב נעים ונקי ולהתאים את עיצוב האתר למגוון מכשירים ובעיקר לניידים.

כאשר אנו ניגשים לעיצוב ובניית אתר תדמית עבור לקוח, אנו תמיד קשובים לרצונותיו ועושים הכל כדי לממש אותם (אם זה לא פוגע בחווית משתמש של הגולש, כמובן). צמד המילים "זה בלתי אפשרי" לא קיים אצלנו, ההיפך – השמים הם הגבול…

נבנה את האתר על בסיס וורדפרס שהיא מערכת ניהול תוכן מאוד ידידותית מה שמקל על ניהול האתר לאורך זמן.
בנוסף וורדפרס היא מערכת גמישה מאד המאפשרת לאתר לגדול ככל שהצרכים של העסק הולכים וגדלים.

בשלב זה נחבר את האתר למערכות חיצוניות כמו אתר מראה בזאפ, מערכת דיוור שתעדכן את הלקוחות בכל המבצעים הכי שווים. וכמובן למערכת סליקה לרכישה מאובטחת.

בכל שלב נקפיד על בניית האתר בקוד נקי כדי שהאתר יפעל היטב ויותאם לכל הדפדפנים הנפוצים. 

לאחר שנוודא שאין באגים ובעיות לא צפויות הגיע הזמן להעלות את האתר לאוויר. אז מה עוד צריך להכין כדי שהאתר יהיה מושלם?

בחירת דומיין

הדומיין הוא הכתובת שבה ניתן יהיה למצוא את האתר. נבחר בדומיין קליט ושיווקי שיהיה קצר וקל לאיות, כדי למנוע טעויות הקלדה אפשריות.

אחסון האתר

נאחסן את האתר על שרתים מהירים וחזקים בעלי זמינות גבוהה וללא תקלות לאורך השנים. חשוב להדגיש שאנו לא כובלים אתכם ואתם רשאים לאחסן את האתר היכן שתרצו.

הכנסת מוצרים לאתר

גם באתר חנות וירטואלית התוכן חשוב מאד לקידום בגוגל. נכניס את המוצרים לאתר ונכתוב תיאור יחודי לכל מוצר כמובן בהתאם למחקר המילים שעשינו, כך שהם יכילו את מילות המפתח שבחרנו על מנת שהאתר יהיה רלוונטי למילות החיפוש שהגולשים מחפשים.
כמו כן נכניס תמונות איכותיות ומחמיאות לכל מוצר כדי שהלקוחות יראו את המוצר וירצו לרכוש אותו.

בשלב זה האתר מוכן ומחכה להפוך את הגולשים בו ללקוחות. כל שנותר הוא לפרסם, לקדם ולשווק את האתר ולהכניס בו מה שיותר תנועה איכותית.

הלקוחות שלנו מפרגנים

אנו בנטוורקינג בונים חנויות וירטואליות שמוכרות

בעזרת חוויית משתמש מיטבית
יחד עם אסטרטגיית שיווק

נגדיל את המכירות באתר ולאורך זמן.
החנות הוירטואלית מותאמת לצרכי העסק. למשל:

מערכת ניהול מוצרים

ניהול ידידותי של מלאי המוצרים בחנות, קופונים ומבצעים, ניהול משלוחים ועוד.

seo מושלם

התאמה מלאה של האתר למנועי החיפוש כבר בשלב בניית האתר כדי שהם יוכלו לסרוק בקלות ולדרג אותו גבוה בתוצאות.

הדרכה לתפעול האתר

הדרכה מסודרת וברורה – איך לתפעל נכון את האתר, ואיך לגרום לו לעבוד בשבילך!

השוואת מחירים - ZAP

התאמה מלאה מול מנועי השוואת מחירים כמו זאפ.

חיבור למערכת דיוור

נחבר את האתר למערכת לשליחת אימיילים או סמסים שתעדכן את הלקוחות במבצעים הכי שווים.

מערכת סליקה

חיבור למערכת סליקה מאובטחת דרך paypal או חברות האשראי.

אחריות מלאה

אתרים שמאוחסנים אצלנו נהנים מתחזוקה ועדכונים שוטפים, ובכל בעיה אנו כאן כדי לפתור אותה במהירות.

אפיון מקצועי

תכנון אסטרטגי וגיבוש המבנה הנכון לאתר יהווה את הבסיס לאתר תדמית שיווקי ומנצח.