שיטה לבניית אתרים ממירים

שיטה לבניית אתרים ממירים

כל עסק שיש לו אתר אינטרנט, בטוח רוצה להגדיל את יחס ההמרה באתר. יחס ההמרה הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר הקובעים את ההצלחה של כל עסק. במאמר זה נרצה להבין מה זה בכלל יחס המרה וגם את השיטה לבניית אתרים ממירים.

מה זה יחס המרה?

יחס המרה הוא היחס בין מי שנכנסו לאתר, לכמות הרכישות באתר. כלומר כמה כניסות לאתר תורגמו לרכישה.

יכול להיות שיש המון כניסות לאתר שלכם אבל 0 רכישות. במצב זה יחס ההמרה באתר שלכם הוא 0%. במצב זה לא יעזור לנו אם נשפוך עוד כסף בלהביא תנועה לאתר, משום שהתנועה לא מתורגמת לרכישות. גם אם נכפיל את יחס ההמרה באתר, הוא עדיין ישאר 0%!

אבל אם באתר שלכם יש 500 כניסות בחודש ו-5 רכישות – יחס ההמרה הוא אחוז אחד בלבד. יחס המרה של 1% נחשב לסביר יחסית. אבל כנראה ש-5 רכישות בחודש לא יספיקו לכם (אלא אם כן אתם מוכרים נדל"ן…).

אז מה עושים?

איך הופכים את החנות לרווחית?

יש לכם שתי אפשרויות.

אפשרות אחת: להגדיל את התנועה לאתר ולהביא עוד כניסות. כך שאם יהיו לנו 1000 כניסות, יהיו 10 רכישות וכן הלאה.

והאפשרות השניה: להגדיל את יחס ההמרה באתר. כדי שמאותן 1000 כניסות יהיו 10 רכישות (ומעלה).

כמובן שאפשר לעשות את שתי האפשרויות. ואז אחרי שיחס ההמרה עולה, ניתן להגדיל את התנועה לאתר וליהנות מ20 רכישות (ויותר).

הבדיקה של יחס ההמרה לרוב תתייחס לבדיקת כמות הרכישות מתוך כלל התנועה שהגיעה לאתר. אבל אפשר למדוד המרות נוספות כמו: השארת פרטים בטופס באתר, שיחות טלפון, הרשמה לניוזלטר ועוד.

שיטה לבניית אתרים עם יחס המרה גבוה

השיטה לבניית אתרים ממירים היא לשפר את חווית המשתמש באתר. לנתח את הנתונים ולזהות מהיכן הלקוחות בורחים לנו מהאתר והיכן מתפספסות לנו ההמרות.

אני לא יכול לתת לכם שיטה אחת לבניית אתר ממיר. בטח אם אני לא מכיר את האתר שלכם. בשביל זה אנחנו בודקים את מסע הלקוח באתר שלכם (אפשר גם להסריט את מסע הגולשים באתר). בודקים את נתוני האתר ומציעים הצעות לשיפור האתר.

לא תמיד מדובר בשינויים משמעותיים באתר. לפעמים די בזה שנסביר לגולש בצורה ברורה יותר מה הוא הולך לקבל או שנוזיז את מיקום הטופס בעמוד בשביל להגדיל את ההמרות. אם יש לכם חנות איקומרס, כדאי לכם להציץ בטיפים לשיפור חווית המשתמש בחנות אינטרנטית.

אם אתם רוצים למצוא את השיטה להפוך את האתר שלכם להרבה יותר ממיר ומוכר, צרו עמנו קשר לתיאום שיחת ייעוץ מקצועית על האתר שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.