בניית חנות אינטרנטית מצליחה – מה מונע מגולשים לקנות באתר

בניית חנות אינטרנטית

כל מי שמתעסק עם בניית חנות אינטרנטית יודע שהאתגר המשמעותי העומד בפניו הוא שיפור ביצועי האתר והגדלת המכירות של האתר. זאת לא משימה פשוטה, בטח בעידן בו התחרות בענף המכירות באונליין רק הולכת וצומחת.

מה מונע מהגולש לקנות?

בעת בניית חנות אינטרנטית, חשוב להתייחס ל"בעיות" העיקריות שמונעות מהגולש לקנות:

  1. התלבטות האם בכלל לקנות.
  2. חשש האם זו עסקה טובה (מה כלול בעסקה, האם המחיר טוב – האם זו העסקה הכי טובה שאני יכול להשיג)
  3. פחד שהם לא יקבלו את המוצר או שהמוצר יהיה שונה מהציפיות.
  4. בעיות טכניות בתהליך הרכישה.
  5. לקוחות שחוששים לשלם באופן מקוון.

כאשר אתם ניגשים לבניית חנות וירטואלית, חשוב להתייחס לכל החששות המונעים מהגולש לקנות! נצטרך לחשוב על הקונה הפוטנציאלי. "להיכנס" לראש שלו, להבין מה הוא רוצה לקנות, מה מושך אותו ואיך להסיר ממנו חסמי קנייה.

לעזור לגולש לקבל החלטת קניה

תנו את כל המידע הרלוונטי שיסייע לגולש לקבל החלטה לקנות באתר שלנו. אתם ממש לא חייבים להיות הכי זולים. אבל כן צריך להיות ברור ללקוח על מה הוא משלם יותר ולמה זה כדאי…

לקוחות שמתלבטים אם בכלל לקנות או שלא יודעים אם זו העסקה המתאימה להם, יתרשמו ממה שכתבתם ויוכלו לקבל החלטה האם זו העסקה שמתאימה להם. כדאי שיהיה אפשרות נגישה להתקשר אליכם או לנציג שירות טלפוני כדי שהם יוכלו להתייעץ על רכישת המוצר.

מדיניות החזרות ברורה

האם יש לכם בעסק מדיניות החזרות והחלפות? אם עוד אין לכם חשוב שתכתבו את המדיניות שלכם. הסבירו בהרחבה את התנאים שבמסגרתם ניתן להחזיר את המוצרים. כך הלקוחות יתרשמו לטובה מהנכונות שלכם ללכת לקראתם אך גם לא ינצלו זאת לרעתכם.

תיקון בעיות טכניות

יש לקוחות שמאד ירצו לרכוש את המוצר שלכם, אבל משהו פשוט לא עובד שם. הם נתקלים בבעיה טכנית באתר כמו שגיאה שקופצת או תקלה במשלוח. לקוחות שמנסים לקנות ללא הצלחה והם מתייאשים ויוצאים – כנראה שהפסדתם אותם לתמיד! חשוב לבדוק שהרכישה עובדת בצורה חלקה הן מבחינה טכנית והן מבחינת חווית המשתמש באתר.

תשלום דרך האינטרנט

הראו ללקוחות שהקנייה אצלכם מאובטחת. התקינו תעודת ssl באתר, חותמת של תקני אבטחה. המטרה היא שהגולשים יראו שמדובר ברכישה באתר מאובטח.

עם זאת יש עדיין אנשים שזה לא יעזור להם והם עדיין חוששים לשלם באופן מקוון. בשבילם נוכל להציע אפשרות של סליקה טלפונית. באפשרות זו, נציג יקח מהם את פרטי האשראי טלפונית (לאחר ביצוע ההזמנה).

רוצים לבנות אתר חנות וירטואלית מצליחה? יש לכם חנות אינטרנטית אבל אתם לא (מספיק) מוכרים בה? צרו עמנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי ובניית חנות אינטרנטית מצליחה גם לעסק שלכם.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.