מחירון בניית אתרים – מחירון כמה עולה לבנות אתר אינטרנט

מחירון בניית אתרים - כמה עולה לבנות אתר אינטרנט ולתחזק אותו

מחירון בניית אתרים – כמה זה מדויק?

אם הגעתם לכאן, כנראה אתם מחפשים מחירון בניית אתרים כי אתם רוצים לדעת כמה עולה לבנות אתר אינטרנט לעסק? אין ספק שמחיר הוא מרכיב חשוב בהחלטה לרכוש מוצר, בטח כשמדובר בהחלטה על השקעה משמעותית כמו בניית אתר אינטרנט לעסק. אבל לבניית אתר אין מחירון קבוע והמחיר משתנה בהתאם לסוג האתר המבוקש.

אז כחברת בניית אתרים שדוגלת בשקיפות מלאה, הכנתי לכם את המדריך הבא. המטרה היא לעשות לכם סדר בכל הנוגע לעלות בניית האתר. נכון שזה לא מחירון סופי לבניית אתר כי המחיר לבניית האתר עשוי להשתנות בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. אבל זה כן יתן לכם אומדן והערכה למחיר של בניית האתר.

מחיר עיצוב ובניית האתר

אם יש לכם אפיון מקצועי של האתר שברצונכם להקים, תוכלו לגשת אתו אל בונה האתר ולבקש הצעת מחיר. אם עדיין אין לכם אפיון, מומלץ להציץ במחירון כאן כדי שתקבלו אומדן לעלות בניית האתר (כמובן שהמחיר עשוי להשתנות).

הערכת מחיר לבניית אתר:

  • בניית אתר תדמית מבוסס על תבנית: 1600-4900 ₪ .
  • בניית אתר תדמית בעיצוב אישי: 5500-10000 ₪.
  • בניית אתר חברים: 6000-8000 ₪.
  • בניית חנות וירטואלית 8000-15000 ₪.

מחירון בניית אתרים – עלויות נוספות בהקמת האתר:

כתיבת התוכן לאתר

אם אין לכם את הזמן או הכישורים לכתוב את תוכן האתר בעצמכם, קיימת אפשרות לתת לקופירייטר שיכתוב עבורכם את התכנים. יש כאלו שגובים לפי מילים ויש שגובים לפי עמודים. המחיר לרוב יתחיל ב250 ₪ לעמוד ויכול להגיע גם ל1500 ₪ ויותר.

נכון שמדובר "רק" במילים, אבל למילים יש השפעה רבה בהעברת המסר. ישנם סגנונות כתיבה שונים וכדאי לשים לב שאתם מתחברים לסגנון הכתיבה ולא רק למחיר ה"זול".

תמונות לאתר

תמונות מקצועיות הן מרכיב חשוב באתר ממותג ומקצועי. יש אפשרות להורדת תמונות ממאגרי תמונות בחינם ויש גם בתשלום. בכל מקרה חשוב לא להפר זכויות יוצרים (במקרה של הפרה תהיו חשופים לתביעה משפטית).

אם אתם רוצים לצלם את המוצרים שלכם, את העסק או את עצמכם, קחו בחשבון עלות של שעות צילום שמשתנה בהתאם לכמות התמונות המבוקשת.

גופנים (פונטים) לאתר

גם בגופנים, יש אפשרות להשתמש בגופנים חינמיים (של גוגל למשל) או להשתמש בגופנים בתשלום, כאשר המחיר למשל בפונטביט הוא פר דומיין ונע בין 400 ל1200 – תלוי בכמות הצפיות החודשית. לרוב גופן אחד או שניים יספיקו לאתר שלם.

מחיר תחזוקת האתר

בנוסף לעלות הקמת האתר, ישנן עלויות נוספות אותן יש לשלם באופן קבוע לתחזוקת האתר.

עלות דומיין ואחסון

לאחר הקמת האתר יש לרכוש דומיין ואחסון כדי שהגולשים יוכלו להגיע אל האתר.

דומיין זה בעצם הכתובת של האתר והאחסון זה השרת שבו האתר מאוחסן.

כחלק מהשירות שלנו, האתר מאוחסן על גבי השרת שלנו. אנחנו דואגים לתחזוקת האתר ולכל עדכוני מערכת הנדרשים באופן שוטף לתפעול ואבטחת האתר. עם זאת תמיד ניתן להעביר את האתר למערכת אחסון עצמאית משלך. העלות החודשית עבור האחסון היא החל מ- 69 ₪ + מע"מ.

עלות על תוספים

וורדפרס בנויה מתבנית ותוספים. לעתים יש צורך לשלם על תוספים לצורך תחזוקה שוטפת של האתר וקבלת עדכונים לתוספים (למשל רישיון לתוסף אלמנטור פרו). תוספים שאינם מעודכנים עלולים להוות פרצת אבטחה באתר וזה ממש לא מומלץ.

אם בניתם אצלנו את האתר ואתם מאחסנים בשרת שלנו, אין לכם מה לדאוג. הכל כבר כלול במחיר של חבילת האחסון.

סליקה לאתר

אם אתם בונים אתר חנות וירטואלית, תצטרכו לחבר את האתר שלכם לשירותי סליקה. ישנם חברות ומסלולים שונים לשירותי הסליקה. כאשר בדרך כלל יש עלות קבועה ועוד אחוז מסוים לפי מה שאתם סוגרים מול חברת האשראי.

לעסקים מתחילים שרק עכשיו מתחילים לסלוק באינטרנט, ההמלצה שלי היא לעבוד במודל של "לא סלקת לא שילמת" כמו למשל עם חברת מקס MAX (לשעבר לאומי קארד).

סבסוד לייעוץ לבניית אתר

ולסיום, אם אתם חושבים על הקמת אתר או שיש לכם אתר אבל הוא לא משרת אתכם, תוכלו לקבל ממני ייעוץ שיווקי במחיר מסובסד על האתר שלכם, בניית אפיון לאתר, קידום האתר ועוד.

כל עסק בישראל (או יזם שרוצה לפתוח עסק) זכאי לשעות ייעוץ דרך מעוף במחיר מסובסד של 80 ש"ח +מע"מ לשעה. כמות השעות משתנה לפי כמות העובדים בעסק (ובהתאם לכך גם גודל ההנחה שתקבלו).

בזכות הסבסוד של המעוף נוכל לעבוד אתכם על אתר שייצג את העסק שלכם כמו שצריך ותכלס יגדיל מכירות בעסק.

נדגיש כי הסבסוד של מעוף לשעות ייעוץ ניתן אך ורק על שעות אפיון וכדומה. ולא ינתן סבסוד על שעות עיצוב או פיתוח.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.