בניית אתרים בזול – האם כדאי לקחת בונה אתרים בזול

בניית אתרים בזול. כדאי לקחת בונה אתרים בזול?

מחפשים שירות של בניית אתרים בזול? כדאי שתזכרו שבניית אתרים לעסקים היא אחת הפעולות החשובות בשיווק העסק שלכם. ההחלטה מי יבנה לכם את האתר תשפיע על נראות האתר וקידומו בגוגל. זה ממש לא אומר שכדאי שתבנו את האתר אצל מי שנתן לכם את ההצעה היקרה ביותר. אבל גם לא כדאי להתפתות לבנות את האתר אצל בונה אתרים בזול. נכון שאפשר לשלם בזול אבל המחיר בסוף הוא יקר.

בניית אתרים בזול – זה יקר

לפני שנתייחס ליתרונות והחסרונות של בניית אתרים בזול, נתחיל מהמסקנה הסופית. בניית אתר זו השקעה בעסק ולא לכל אחד מתאים להשקיע סכומים משמעותיים בבניית אתר. יחד עם זאת חשוב שתבינו שזה לא מוצר זהה שנמכר ביותר בזול, אלא מוצר שונה לגמרי. אין מה להשוות בין התוצאה של בניית אתר בזול לאתר שנבנה על ידי איש מקצוע.

לאחר שתבדקו, תצטרכו להחליט האם זה בכלל מתאים לכם…

יצא לי להיפגש עם די הרבה אנשים שפנו לבניית אתרים בזול ועכשיו מבקשים ממני לתקן ולסדר את האתר. הם היו מאוד מאוכזבים מכל עניין האתרים כי הם נתקלו בגורמים לא מקצועיים. עיצוב לקוי שבא לידי ביטוי במעבר בין גדלים שונים של מסכים, זמן טעינה איטי ואתר לא מאובטח הן רק חלק מהבעיות שנוצרו בגלל שהם לקחו בונה אתרים בזול. היו גם מקרים שלא היה ברירה והיינו צריכים להתחיל לבנות מחדש את האתר. כן, ממש מההתחלה. ללא ספק עוגמת נפש מיותרת, שהיתה יכולה להיחסך מהם אילו הם היו נעזרים בבונה אתרים מקצועי מלכתחילה.

ושלא תבינו לא נכון, לחסוך עלויות זה דבר מעולה ומבורך! אבל כשמנסים לחסוך במקום שבו ההשקעה נדרשת – משלמים את המחיר פעמיים. פעם אחת על תיקון הבעיות והתקלות ופעם שנייה בזמן רב שהלך לריק.

‏בונה אתרים בזול – יתרונות:

‏בניית אתרים בזול לא מתאימה לכל אחד. אבל יש גם יתרונות אם תקחו בונה אתרים בזול או שתבנו בעצמכם.

  • ‏בניית אתר אינטרנט בזול מאפשרת לכם לחסוך כסף. זה משמעותי במיוחד אם יש לכם תקציב מוגבל.
  • אם מדובר בבניית אתר שמבוסס על תבנית (ומכאן המחיר ה"זול" שלו), תוכלו להקים את האתר במהירות.
  • אם אתם חושבים להיכנס לתחום של בניית אתרים, תוכלו ליהנות מחוויית למידה ולשפר את הכישורים שלכם.

‏חשוב לזכור, בעוד שלבניית אתר אינטרנט בזול יכולים להיות יתרונות, חשוב לקחת בחשבון את המטרות ארוכות הטווח שלכם ואת הצרכים הספציפיים של העסק שלכם. אם אתם רוצים אתר מקצועי וממותג שיביא לכם לקוחות, השקעה באתר איכותי צפויה להיות השקעה שווה ומשתלמת עבורכם.

בונה אתרים בזול – חסרונות:

  • אפשרויות זולות לבניית אתרים מספקות לעתים קרובות אפשרויות התאמה אישית מוגבלות. משמעות הדבר היא שיתכן שתצטרכו להסתפק בתבניות ועיצובים גנריים. עיצובים כאלו לרוב לא יתאימו באופן מלא למותג או לחזון שלכם. התאמה אישית של האתר לצרכים הספציפיים שלך לא תמיד אפשרית. וגם אם כן היא עשויה לדרוש עלויות נוספות ו/או להיעזר במתכנת.
  • יש פלטפורמות לבניית אתרים שלא מתאימות לעסקים שרוצים להתפתח ולגדול. אם צרכי האתר שלכם מתפתחים, אתם עשויים לגלות שהפתרון הזול שבחרתם בהתחלה לא יכול לענות על הדרישות ההולכות וגדלות. מה שיצריך מכם לעבור לפלטפורמה אחרת על כל הכרוך בזה.
  • יש בוני אתרים שיציעו לכם מחירים התחלתיים נמוכים אבל על התחזוקה הם יגבו מחירים גבוהים יותר. ‏יתכן שתהיו "כבולים" לאחסן רק בשרת האחסון שלהם ולא יהיה לכם ברירה רק לשלם להם או לבנות מחדש את האתר…
  • בוני אתרים מתחילים וזולים יתנו לכם תמיכה מוגבלת בהתאם לידע שיש להם. זה יכול לגזול לכם זמן וכסף רב, בטח אם אין לכם מיומנות טכנית.

‏‏‏בסופו של דבר, ההחלטה לבנות אתר בזול תלויה בצרכים ובמטרות הספציפיות שלכם. למרות שזה יכול להיות אפשרות מעשית עבור אתרים פשוטים או אנשים עם תקציבים מוגבלים. חשוב לשקול היטב את המגבלות והחסרונות הפוטנציאליים לפני קבלת החלטה.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.