בניית אתר מעוצב וממותג – האם זה משפיע על הקידום בגוגל?

עיצוב האתר והשפעתו על המיקום בגוגל

אם אתם בעלי עסקים שרוצים לבנות אתר וחשוב לכם שהאתר יקודם בגוגל, האם תשקיעו בנראות הוויזואלית של האתר, שיהיה מעוצב ממותג ומרשים?

חושבים שאין קשר בין עיצוב האתר לקידום בגוגל? אז זאת טעות.

אתר המעוצב על ידי מעצב אתרים מקצועי, יצור לגולשים חוויית גלישה נוחה. כמו כן העיצוב ימשוך אותם לצפות בעמודים נוספים באתר, להישאר באתר יותר זמן ואפילו לחזור ולגלוש בו שוב.

כן, למרות שגוגל קורא בעיקר טקסטים, עדיין יש השפעה מהותית של עיצוב האתר על קידומו במנועי החיפוש. כי אחד הפרמטרים לפיהם גוגל מקדם את האתר, זה זמן השהייה של הגולשים באתר. במידה וגוגל יזהו נטישה המונית של גולשים שעוזבים את האתר תוך כמה שניות, הם יבינו שכנראה האתר שלכם לא ממש רלוונטי ולכן הוא לא יקודם בגוגל.

מעבר לכך עיצוב נכון ומקצועי של האתר ישדר לגולשים שאתם אמינים ויגרום להם להמשיך לגלוש באתר ולקנות בו או לפנות אליכם. כך שבסופו של דבר לא רק שהעליתם את נפח התנועה לאתר כתוצאה מזה שקודמתם למקומות הראשונים בגוגל, אלא סביר להניח שגם יחס ההמרה תעלה באופן משמעותי והלידים שתקבלו מהאתר יהיו הרבה יותר איכותיים.

על מה להקפיד בעיצוב האתר?

לעיצוב האתר קיימת השפעה רבה על ההחלטות שהגולש מקבל באתר. כשגולש נכנס לאתר הוא מתרשם מנוחות השימוש באתר, מהאסתטיקה, הצבעים ועוד והוא מגבש דעה לגבי העסק שאליו שייך האתר. מעצב אתר מקצועי ידע להתאים את האתר לעסק

ובכל זאת יש כמה דברים בסיסיים שחובה להקפיד עליהם בכל אתר:

  • על הפונטים להיות ברורים, נעימים ובגודל קריא.
  • תשתמשו בצבעים של המותג שלכם.
  • תשתמשו באייקונים, תמונות וסרטונים כדי להעצים את חווית המשתמש.
  • הקפידו על ניווט קל, ידידותי וברור למשתמשים שהם ימצאו מענה לצרכים שלהם באופן מהיר ונוח.
  • העיצוב חייב להיות מותאם לכל גדלי המסכים (טלפון נייד, מחשב, טאבלט).

לסיכום, עיצוב ממותג ומקצועי משפיע מאד על הקידום בגוגל ועל החלטת הגולשים לקניה אצלכם. אם חשבתם לבנות אתר לעסק, כדאי שתצרו עמנו קשר עוד היום כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מאתר מקצועי וממותג עם בסיס טוב לקידום האתר בגוגל. מחכה לשמוע מה העסק שלכם ולעזור לכם להשפיע על דעתו של הגולש לגבי העסק שלך  :).

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.