בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

אתם עורכי דין עצמאיים או שיש לכם משרד עורכי דין, ואתם חושבים על בניית אתרים לעורכי דין? אם תבנו אתר ממותג, תוכלו להשאיר רושם מקצועי על לקוחות פוטנציאליים ומתעניינים. אם חשבתם לחפש את בונה האתר הכי זול, כדאי שתדעו שהרבה יותר חשוב מהמחיר זה לדעת שהאתר שתקבלו יבליט אתכם מעל המתחרים ויביא לכם את התוצאה המבוקשת. כי אם תקבלו אתר במחיר זול שלא מביא לכם כלום- זאת השקעה שווה?!

בניית אתר לעורכי דין – בשביל מה?

יש כמה סיבות למה כדאי לעורכי דין לבנות אתר אינטרנט:

  1. בישראל יש עשרות אלפי עורכי דין. כולנו מכירים עורכי דין מתוך המעגל המשפחתי או החברתי ובתחומי התמחויות שונות. כדי שלקוח מתעניין יבחר דווקא בך, עליך לבלוט מעל המתחרים ולהשיג את תשומת ליבו. בעזרת אתר אינטרנט עורך הדין יכול לבסס נוכחות מקוונת, מה שמקל על לקוחות פוטנציאליים למצוא אותו בקלות.
  2. אתר אינטרנט מעוצב ומקצועי יכול לשפר את האמינות והמוניטין של עורך דין. הוא מספק פלטפורמה להציג את המומחיות, הכישורים והצלחות העבר שלהם.
  3. אתר אינטרנט מאפשר לעורכי דין להציג המלצות מלקוחות. הצגת ההמלצות מסייעת בבניית אמון של לקוחות פוטנציאליים.
  4. ‏אתר אינטרנט יכול לשמש כמרכז מידע, המספק פרטים על תחומי העיסוק של עורך הדין. ניתן למצוא בו כל מידע רלוונטי שלקוחות פוטנציאליים עשויים להזדקק לו (למשל שעות פעילות המשרד). כמו כן ניתן להציע מאמרים אינפורמטיביים, פוסטים בבלוגים או שאלות נפוצות. הדבר יכול לסייע בבניית אמון ולבסס את עורך הדין כסמכות ואוטוריטה מובילה בתחום.
  5. בהשוואה לצורות פרסום מסורתיות, כמו עיתונים או שלטי חוצות, אתר אינטרנט מציע דרך חסכונית יותר לקדם את השירותים של עורכי דין. ניתן לפרסם את האתר באופן ממומן ו/או לקדם את האתר באופן אורגני ולבצע אופטימיזציה של האתר למנועי חיפוש.

מה חשוב שיהיה באתר של עורך דין

לפני שמבררים על בניית אתרים לעורכי דין חשוב לעשות אפיון לאתר ולקבוע מטרות ויעדים. כאשר מאפיינים אתר לעורך דין ניתן לבסס זהות מותגית ייחודית. ובכך להציג את אישיותו, ערכיו וגישתו הייחודית וליצור בידול מהמתחרים.

אתר תדמית לעורך דין עשוי להשתנות בהתאם לאפיון, אבל לרוב יהיו בו את העמודים הבאים:

  • דף הבית – העמוד הראשי המרכז את מרכיבי העסק העיקריים בסדר נכון ומוביל לשירותי העסק המרכזיים.
  • עמוד אודות – נציג בו את פעילות המשרד, אנשי הצוות ותחומי ההתמחות של המשרד לאורך השנים.
  • עמודי התמחות – עמוד מידע המציג את תחומי ההתמחות של המשרד. ומזמין את הגולשים לקרוא מידע נוסף על כל תחום שירות שהמשרד מתמחה. למשל: עורך דין לענייני עבודה, מקרקעין וכו' – כל תחום אחר שהמשרד שלכם עוסק בו.
  • עמוד ממליצים – עמוד המציג המלצות מלקוחות מרוצים. ליצירת הוכחה חברתית וחיזוק האמון במשרד (ניתן גם להציג קטעים מהתקשורת / עיתונות על העסק).
  • בלוג – מקום להעלות פוסטים/ מאמרים (מומלץ מאד לקידום בגוגל!).
  • עמוד יצירת קשר – נמצא בו את כל פרטי יצירת הקשר. לדוגמה: טופס להשארת פנייה אישית, מפה וכפתורי ניווט לכתובת המשרד.

כמה עולה לבנות אתר עורכי דין?

המחירים לבניית אתר תדמית למשרד עורכי דין משתנים לפי המון פרמטרים. אנחנו מזמינים אתכם ליצור קשר ולקבל הצעה משתלמת ומותאמת במיוחד לעסק שלכם. אז למה אתם מחכים? צרו קשר בטופס כאן או הרימו טלפון למספר 055-6610-211.

אז מה היה לנו עד עכשיו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד טיפים חשובים
עוד טיפים חשובים

שמעת מה חני שטיגליץ אומרת עלינו?

רוצים גם להזיז את העסק קדימה?

מלאו את הפרטים בטופס ונבדוק יחד,
איך גם אתם יכולים להגדיל את העסק עם אתר אינטרנט שיווקי ונוכחות דיגיטלית ואפילו במחיר מסובסד ומשתלם במיוחד.